Toive

 Moi muru đŸ©¶ (okei toi harmaa sydĂ€n on ihana) Anteeksi siitĂ€, ettĂ€ mĂ€ en ole lĂ€hiaikoina postannut mitÀÀn. Nyt kuitenkin oon back ja postausvĂ€li pysyy taas (toivottavasti) muutamassa pĂ€ivĂ€ssĂ€ :)

MĂ€ itse asiassa olin kirjoittamassa yhtĂ€ toista postausta Ă€sken, mutta mun Spotifysta soi Taylor Swiftin Enchanted ja mĂ€ tulin vaan Ă€kkiĂ€ kirjoittamaan. TĂ€mĂ€ ei varsinaisesti inspiroidu suoraan siitĂ€ biisistĂ€, mutta ehkĂ€ sillĂ€kin jotain vaikutusta oli :) No mutta kuitenkin taas vaihteeks sĂ€etekstiĂ€ vaaleanpunaisten lasien lĂ€pi đŸ«¶đŸ»

Kuva: Pixabay


Voi mÀ muistan ikuisesti sen yön

ilmassa oli hattaraa 

ja mulla oli pÀÀllĂ€ 

sellanen kultanen glitter-paita

MĂ€ kuuntelin mun kuulokkeista Taylor Swiftii

ja voi kun ne sanat osu muhun

Àn Às hittas kovaa


MÀ nÀin sinÀ yönÀ niin paljon

pelkkÀÀ tekohymyy

Kuulin vÀhÀn liikaa kÀnnisii kommenttei

ja koko ajan 

yritin selvitÀ ehjÀnÀ

Mun teki mieli hajota siihen pisteeseen

ekoihin kotibileisii 

tĂ€llasena introverttinĂ€ 

seurana vaan kaveri, 

joka löysi hyvÀnnÀkösen jÀtkÀn

Ja lÀhti sen matkaan


No mut pian

kaikki muuttu

Kun mÀ menin hakeen lisÀÀ juomista

 nĂ€in yhen tyypin

joka nÀytti aika hyvÀltÀ

ja ei ees ollu jossai kolmen promillen kÀnnissÀ

TÀÀ tyyppi huomas mut

nÀki kun mÀ tuijotin

yritin kÀÀntÀÀ katseen pois

mut se tuli lÀhemmÀs

MÀ puristin silmÀt kii

kohta se kysyis

ettÀ mitÀ vittua


”Moi mite menee”


Joo sori mÀ katoin suhun vahingos

vÀhÀn niinku etin yhtÀ tyyppii

se tekee jotain 

öö

tuolla seinÀn vieres


Oke aika kiinnostavaa

se tais sanoo

ja vÀhitellen mÀ sisÀistin sen sanat

hymyilin 

erittÀin vÀkinÀisesti

hörppÀsin mun drinkistÀ

ja tietysti vedin ne

vÀÀrÀÀn kurkkuun

Meinasin tukehtuu

                               …

Sit se vaan kysy

et mennÀÀks tanssiin

ja mÀ sanoin et joo

Ja sillÀ hetkellÀ tajusin

et toi tyyppi on mun kaa samalla vuosiluokal

eli se tais tunnistaa mut


Mut kuitenki

mĂ€ tanssin 

ja olin vaan siinÀ omassa swiftie maailmassa

eikÀ kukaan ollu mulle koskaan opettanut

et mun olis pitĂ€ny kuunnella sitĂ€ musiikkii 

mitÀ tulee kaiuttimist


hymynaama

hymynaama

hymynaama

hymynaama

:)


YhtÀkkii mulla oli paljon paljon paljooonnnn

parempi fiilis

tuntu ku olisin leijunu jossai hattarassa

Ei enÀÀ ahdistanu

mÀ vaan hymyilin


MÀ vaan katoin sitÀ silmii

ja se katto mua

Ja usko pois

mÀ en ennen ees oo ollu mikÀÀn romantikko

enkÀ tosiaankaan uskonut

rakkauteen ensisilmÀyksellÀ


En

en ennen tÀtÀ.


Kommentit

  1. ÄÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ KYLLÄ. TÀÀ oli vaan ihana, ei oikeestaan mitÀÀn lisĂ€ttĂ€vÀÀ 💕 Paitsi ettĂ€ Swift on paras :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÀÀÀÀÀÀÀ sĂ€ olet aivan liian ihana đŸ©· MĂ€ en kestĂ€ <33 Jep, Swift on paras :)

      Poista
  2. Siis mitĂ€ mĂ€ just luin? Ihan loistavan tekstin! đŸ©”

    "se tekee jotain
    öö
    tuolla seinÀn vieres"
    TyylikĂ€stĂ€ đŸ©¶

    Ja loppu mmmh mĂ€ rakastan tota loppua đŸ«¶

    SĂ€ oot kehittynyt ihan varmasti siitĂ€ kun aloitit tĂ€n blogin!! Rakastan tĂ€tĂ€ tekstiĂ€ vai sanoinko sen jo đŸ„čđŸ«°

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten mÀkin oon taas alkanut kuunnella SwiftiÀ enemmÀn monen kuukauden tauon jÀlkeen :D Ainakin Cruel Summer on ihan best <3

      Poista
    2. Ă„Ă€ apua ihana đŸ€đŸ€ Voi Perho miten sĂ€ voit aina kommentoida nĂ€in ihanasti <3 Oikeesti en kestĂ€ sun kommentit saa niin hyvĂ€lle tuulelle đŸ«¶đŸ» (just olin laittamassa musiikkia niin enpĂ€ menekÀÀn laittamaan itketysbiisejĂ€ vaan jotain hyvÀÀn fiilikseen :))
      Joo Cruel Summer on hyvÀ! Mun Enchanted on paras :)

      Poista
  3. Apua tÀÀ oli taas niin hyvÀ - Linnea miten sun tekstit paranee koko ajan vaan lisÀÀ ja lisÀÀ, kai jossain kohdassa pitÀs tulla joku raja vastaan???? Mutta siis tÀÀ on söpö ja tÀtÀ oli ihana lukea eikÀ tÀÀ ollut tylsÀ vaikka tÀÀ ois voinut olla tylsÀ mutta sÀ osasit kirjoittaa sen hyvin ja hmm tÀÀ kohta oli hyvÀ: "eikÀ kukaan ollu mulle koskaan opettanut
    et mun olis pitÀny kuunnella sitÀ musiikkii
    mitÀ tulee kaiuttimist"
    :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anni sĂ€ olet ihana đŸ©·đŸ©· MĂ€ en oikeesti kestĂ€ <3 Joo okei mulla ei ole sanoja. Mut pelastit mun pĂ€ivĂ€n :)

      Poista
  4. TÀÀ on tosi hyvĂ€, mut vika kappale on aika kliseinen, eli mĂ€ lasken sen miinukseksi. Muuten toooosi hyvĂ€ ja miten sĂ€ kirjoitat sĂ€etekstejĂ€ nĂ€in rennosti 😭😭

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania đŸ«¶đŸ»

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

MissÀ ikinÀ oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale