Se on kirjoitettu tähtiin

 Moi 🩷 Ihan ensiksi anteeksi siitä, että edellisestä postauksesta on niin kauan aikaa. Mulla on siihen monia syitä – päällimmäisenä kesäloma. Ja nyt mä olen ihan rehellinen ja sanon, että mä meinasin lopettaa. Mä tarvitsin vähän aikaa koota mun ajatuksiani, mutta nyt mä olen taas täällä ja jatkan siis bloggaamista :)

Mä kirjoitin tällaisen runomuotoisen tekstin, joka on tosi lyhyt ja ehkä vähän outo… Noh, tässä se kuitenkin on. Inspiraatiota mä sain tähän Perhon Wattpad-kirjan ensimmäisestä luvusta ja Taivaanhehkun Tähtipölyä-kirjan neljännestä luvusta 🩵🩵



Kuva: Pixabay


Linnunradan hohde pimeydessä

tuhannet tähdet tanssimassa

tummalla yötaivaalla


Valopisaroiden helminauhalla

kimallusta jokapuolella

kirkkaassa syysyössä


Taivas tähtiä täynnä

kaikkina hyisinä öinä

vain pimeydessä








Kommentit

  1. Ihana, tosi kauniisti kirjoitettu 🖤 Ja superihanaa, että sait multa ees vähän inspiraatiota! Mut jos sulle tulee vielä tunne lopettamisesta, pidä vaan taukoa ja yritä koota ajatuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana <3 Oon saanut sulta vähän liikaa inspistä, mutta ne alkais jo kopioimaan sua, joten niitä ei täällä tulla näkemään…

      Poista
    2. Nyt mua alkoi kiinnostaa... ja tietysti mä lukisin jotain niistä mielelläni vaikka yv:nä Wattpadissa haha :D

      Poista
  2. Samat sanat Eräjorman kanssa <3 Tähtitaivas on aina kiehtonut mua ja samoin kaikki tekstit siitä :))
    Mä sain suunnilleen sydärin kun luin että meinasit lopettaa lol xd En suosittele äkillisestä ajatuksesta tekemään mitään sellasta, mut tauko on toisinaan hyvä juttu blogin pitäjälle 🩵 (meinasin laittaa mansikkaemojin lol)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla <3 Muakin kiehtoo tähtitaivas, mutta ehkä vähän eritavalla kuin kaikkia muita. Ja joo, noh mä harkitsin aika tarkkaan. Päätin jäädä :))

      Poista
  3. Vau, hienosti kirjoitettu. 🌌 Tuo pixabayn kuva on jotenkin hieman mystinen. Pidän (varsinkin pienenä) avaruudesta. Avaruudesta on niin paljon ajateltavaa. Enpä en ole jostakin syystä tajunnut, että avaruudestakin voi kirjoittaa noin hienoja tekstejä. 😅 Ja jos tuntuu, että aiot lopettaa, niin pidä ensin tauko ja mieti kunnolla haluatko lopettaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla 🩵 Mulla oli paljon vaihtoehtoja tän postauksen artikkelikuvaks, mutta päädyin tuohon mikä siinä nyt on :D

      Poista
  4. Ja muuten tuosta otsikosta tuli mieleen, että keksin kerran vahingossa tämmösen lauseen. ”Mun kohtaloni on kirjoitettu tähtiin.”

    VastaaPoista
  5. Eikös toi oo ihan sanonta?

    VastaaPoista
  6. Mä en tbh yleensä oo innostunut tähtitaivasta käsittelevistä runoista kauheasti, kai se on vaan niin käytetty aihe. Tässä oli anyways kiva tunnelma :))

    VastaaPoista
  7. Joo joo joo kuukauden myöhässä, mutta silti, ja älä sano et viime postauksesta on pitkään jos siitä on 8 päivää, se on ilkeää meille, joiden postausväli ei ole yhtä loistokas kuin sinun :) Ihana runo, ei oikeastaan mitään valitettavaa, mutta ei silti jää ehkä pitkäksi aikaa mieleen - ymmärrät ehkä, mitä meinaan :D Tosi kiva silti, jotenkin vaan... ihana <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale