Pinterestin parhaat

 


Moiksuu <3……….. (anteeksi tuossa kohtaa katkesi ajatus koska eräs tietty henkilö lähetti snäpin. ja muutenkin Enchanted ja tää tunne on paras yhdistelmä :)) Jooh eksyimme aiheesta. Tosiaan mä kirjoitin sitten äsken yhden postauksen, mutta nyt voimmekin jatkaa taas aiheesta.

Tästä postauksesta löytyy siis Pinterestin parhaita paloja. En omista kuvia :) 

Jotai liian randomii :)

















Aesthetic 🌸































Kirjoittaminen :)








Lifestyle



















Swimming on ice :)












Style inspo






















Kommentit

  1. Uu tosi ihana postaus! <3 Ilman kuvia maailma ei olis olemassa - rakastan kaikkia mahdollisia kuvia 💪🫰
    Nuo aesthetic-kuvat on LIIAN IHANIA miksen oo löytänyt noin ihania itse 😭 Mun etusivu täyttyy lähinnä meemeistä ja julkkisten (kuten Alessndran... lol) kuvista :P Ja oon surkea etsimään hakusanalla kuvia...
    Ja mulle ainakin uusia kuvia, tai siis oon nähnyt noista aiemmin ehkä viis, mutta VAIN VIISI 😙🎶
    Kannatan lisää tällasia postauksia 🩵

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sä 🫶🏻 Mun Pinterestin etusivu on erittäin sekava ja sieltä löytyy vähän kaikkee :) Mut joo kiva että oli uusia sulle :D Ehkä mä sitten teen toisen tällaisen jossain kohtaa, koska sä olet jo toka, kuka multa on tän päivän aikana pyytänyt :)

      Poista
  2. Uu, kiva postaus <3 Pinterest on ihana paikka :)) Noi ekat oli hyviä, noi aesthetic-kuvat ei ollut ehkä ihan sellaisia mitä mun esteettisimmiltä tauluilta Pinterestistä löytyy (öö what mitä mä selitän, ei niin kivoja ehkä mun mielestä mutta jotkut oli kivoja) ja onneksi sieltä löytyi myös ihania lesboparikuvia :))) (älkää muut kysykö mitä selitän) Kirjoittamisjutut on hyviä, pari noista mä olin itekin nähnyt ja ne on hyviä, ja öö... joo 🖤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noista aesthetic-kuvista suurinosa oli itse asiassa sellaisia, mitkä mä olen löytänyt puoli vuotta sitten, eikä enää ehkä sytytä mua niin oaljoa. Lesboparikuvat on söpöjä :)

      Poista
  3. Vou!😯 Noi oli hirmu hyviä. 😊Muutamaa en tajunnut, kun enkku ei kuulu vahvuuksini, mutta suurimman osan sentään ja oli tosi hyvä postaus. 💚👍🏻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, enkku ei todellakaan oo munkaan vahvuuksia 😅 Mutta sano vaan mitä et ymmärtänyt nii mä voin yrittää suomentaa :))

      Poista
  4. Uu, kiinostava postaus. Minusta nuo kuvat on ihania. 🩷 Pitääpä minun jossakin vaiheessa ladata Pinterest.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla 🩷 Ja joo kannattaa ladata – se on ihana sovellus <3

      Poista
  5. Ääääkkss siis aivan ihana postaus <33 Yks mun lemppareista nykyää <33 Ja tosi ihanii kuvii <3

    VastaaPoista
  6. MÄ RAKASTAN NOITA MEEMEJÄ. Kirjoitusjutut oli niin totta - mun kirjoitustaulussa on tyyliin noi kaikki myös :DD Ja ok tää oli vaan niin linneamainen koko homma, ihana postaus 🧡 Munkin pitäis varmaan taas tehdä uus Pinterest-postaus haha

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale