Lupaan et oon ikuisesti sun

 Moiksu ihana đŸ€ TĂ€mĂ€ on jotenkin outo tilanne, koska yleensĂ€ mĂ€ julkaisen postaukset vasta joskus myöhÀÀn illalla tai sitten olen ajastanut ne. Noh, nyt mĂ€ kirjoitan nĂ€itĂ€ alkuhöpinöitĂ€ kello 19:45 ja postauksen julkaisen varmaan viisi minuuttia myöhemmin :D (joo no, eksyin vissiin tunniks jonnekin, koska tĂ€ssĂ€ nyt ollaa kello 21:00 ja postaus edelleen luonnoksissa) Anyways. MĂ€ kirjoitin jonkun sĂ€etekstin. Joka on aika lyhyt… Mut niinhĂ€n mun tekstit yleensĂ€ on đŸ„č TĂ€ssĂ€ siis vaihteeksi lyhyt sĂ€eteksti :) 

Kuva: Pixabay


Anna mun jooko

tanssia sun kÀsivarsillas

ikuisesti

Anna mun

joka pÀivÀ nauraa

sun jutuilles

ja nukahtaa

sun syliin


Anna mun vaan

rakastaa tÀlleen

ei tarvi

muuttaa mitÀÀn

Haluun vaan

et oon sun

kultapieni

Nii lupaan

et sÀ oot

sillon mun

~ ~ ~ ~

(Jos mun pitÀÀ veikata, ettÀ mistÀ tulee kritiikkiÀ, niin kliseisyydestÀ :D)

Kommentit

  1. Siis joo - sun blogissa aika kliseinen postaus :))

    Mutta rakastan tÀtÀ - just loistavan lyhyt ja ihana <33
    Esimerkiksi "tanssia sun kÀsivarsillas" on jotain aivan ihanaa jota luin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana oot đŸ€đŸ€ Sulta saa aina niin ihania kommentteja <33

      Poista
  2. Vaikka tÀÀ oli aika lyhyt teksti, niin mĂ€ tykkĂ€sin tĂ€stĂ€ ihan hirveesti :D! Toi sun tapa kirjoittaa on vaan niin ihana. Ja sun postauksia on ihana lukea niinkuin tĂ€tĂ€kin. 💛

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kisu, ihanaa et sĂ€kin kommentoit pitkĂ€stĂ€ aikaa đŸ©·đŸ©·đŸ©· Ja ihana kommentti, kiitos <33

      Poista
  3. MÀ olen nyt kapinallinen, enkÀ ylistÀ tÀtÀ niin kuin kaikki muut :) Siis joo... hyvÀ teksti - oikeasti. Mun ois pitÀnyt tykÀtÀ, mutta mÀ en tiedÀ miksen tykÀnnyt. EhkÀ kliseisyyden takia tai ehkÀ mua vaan hÀiritsi, ettÀ rivit oli yksinkertaisesti niin lyhyitÀ. MÀ en vaan pÀÀssyt tÀhÀn sisÀlle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mĂ€ tajuan mitĂ€ sĂ€ tarkotat :D Aika lailla noi jutut on munkin mielestĂ€ vikana tĂ€ssĂ€ :) Mut kiitos ihana kommentista đŸ©·đŸ©·

      Poista
  4. Hmm, ei ehkÀ paras tekstisi, mutta ihan hyvÀ. TÀmÀ teksti oli minusta melko klisinen. Sori, en ole nyt kommentointi tuulella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mĂ€ tajuun. Ja joo, aika kliseinen :) Mut kiitos kommentista đŸ€đŸ€

      Poista
  5. Aika perus tÀssÀ blogissa, mut ei huono. Rento ja linneamainen :))

    VastaaPoista
  6. Joo, kliseinen ehkĂ€, ja jotenkin en mĂ€ tiedĂ€, ei ehkĂ€ mun suosikki. Apua, miks mĂ€ oon nĂ€in negatiivinen :D Ei siis mun lemppareita eikĂ€ mitenkÀÀn erityinen, mut kiva silti đŸ€

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania đŸ«¶đŸ»

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

MissÀ ikinÀ oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale