Yhden päivän leikin prinsessaa #3

Heipss <3 Tänään saatte kolmannen osan jatkotarinaa Yhden päivän leikin prinsessaa. Neljäs osa on vielä tulossa :D Mutta kuitenkin, kun mä luen tätä niin mä alan vähitellen tajuamaan, että en osaa kirjoittaa huippukohtia tarinoille :D Tämäkin on tasaisen tylsää luettavaa… Noh, mä alan parantamaan sitä osiota, mutta tässä on tämä nyt tällaisena 🩵

Kuva: Pixabay


Minty,

mä taidan rakastaa sua

ihan oikeesti


Sitten se laskeutui polvilleen

ja kaivoi jostain taskustaan

sellasen rasian

pinkin totta kai

Avasi sen

ja sieltä paljastu

kauniskaunis kiiltävä sormus

Mun sydän hakkas

tuhatta ja sataa


Tuutko prinsessakseni?


Ja suostuinhan mä

riemusta kiljahdellen

voi että

prinssin vaimo

ÄÄÄÄÄÄ

Pitää muistaa hengittää. 


Mä olin aivan 

umpirakastunut siihen tyyppiin

enkä tajunnut hetkeksikään

että tämä oli totta

Nipistin ja heitin vettä päälleni

jos mä sit unesta heräisin


Vaan en 

joka sekunti mun sormessa 

oli upee hopee sormus 

tosi koristeelline


Mä muutin sinne linnaan 

sain oman huoneen 

(tai no mähän sitä kutsuisin huoneistoks)

siellä kaikki kimalsi

ja mä olin siel

ihan tavallinen tytsy

prinsessaksi puettuna


Prinsessa. 


Ehkä tuleva kuningatar

tänne Coroaan

Ekat päivät mä vaan tuijottelin

ja yritin tottua

linnan rytmiin


Joka aamu mä söin

croisantteja tuplahillolla

ja vaihdoin päälleni

sellaisen mekon joka oli hienompi

kuin yksikään mun omista mekoista

ja silti 

se oli vaan arkimekko


Mulla oli prinsessasänky 

ja meikkauspöytä

Sit oli peili

jota ympäröi kaunihit hopeiset 

timantit

Ihan aidot siis

ei mitää halpismuovia


Ja joka päivä

mä ja prinssi tanssittiin

tanssisalissa rakkauden huumassa

Naurettiin paljon

elettiin onnellisina

Kaaduttiin maahan onnellisina

ja suudeltiin

Joka ilta

uudestaan

~

Yhtenä päivänä

kuningatar ilmoitti

Linnaan tulisi vieraita

ja oho

Mä saisin olla näkyvillä

uutena prinsessana

mut pitäis sit käyttäytyä

ja mä lupasin

olisinhan mä nätisti

ihan niinku aina


Mut enhän mä mistään mitään tajunnu

ajattelin vaan

että nyt musta vihdoin tulisi

virallisesti Coroan prinsessa


Koko hovi valmisteli

tärkeetä tapaamista

Mäkin sovitin

ainakin pariisataa mekkoo

mut sopivaa ei vaa löytyny

mun mielestä siis kaikki

oli upeita

Mut ne palvelijat 

tai mitkä lie puvustajat

sanoi että ei

tämä ei korosta silmiäsi

tämä taas ei sovi ihosi luonnolliseen sävyyn

voi ei tämähän saa sinut näyttämään pikkutytöltä

Noh mun silmät varmaan sokaistu

pinkistä ja sinisestä ja glitteristä ja ja ja…


Onneks me lopulta löydettiin

ees jotenki istuva mekko

Se ei ollut mun mielestä kaunein

mut upee tietysti

Siinä oli mintun vihreetä

pinkki olis ollu parempi


Minty-mekoksi mä sen nimesin

mun mukaani

Ja vähitellen

tajusin

Kun katselin niitä paljetteja

että olihan tämä nyt kaunein mekko

koko Coroassa

~

Pian pian pian

koitti se odotettu päivä

Kun ovikello soi

ja sieltä saapui 

se naapurivaltakunnan kuningasperhe


Piti näyttää edustavalta

ja mä hymyilin asiallista hymyäni parhaan mukaan

hiplasin hopeakorujani hermostuneena

ajatukset risteili

Kun kuulin korkokenkien kopseen

pitkin linnan käytävää

Ja jos vain voi

niin tunsin

sellaisen kuninkaallisen arvokkuuden


Se toinen kuningatar

oli aika äänekäs

kyseli kaikkee ja katteli ympärilleen

Ihan ku se olis 

ettiny jotain


Koko vierailun ajan

olin vain hiljaa

varoin paljastamasta mitään

Välillä nyökkäsin kohteliaasti

mutta siinä se sitten olikin

mun sisällä alkoi paisumaan jotain

tosi isoo

Sellanen iso möykky


Hymyilin

vaikka sisälläni oli paljon muuta

tämä mekko tuntui olevan

aivan liikaa

ahdistus hiipi kohti

              Mutta 

en saanut näyttää minkään olevan vialla

sisälläni oli kyynelten myrsky

ulos näkyi vain hymy

ei ehkä niin aito enää

Ja tällä kertaa edes jälkkärijätski

ei saanut mussa iloa aikaan


Päivä päivältä

ja viikko viikolta

Mä nukuin siellä prinsessasängyssä

puin joka aamu mekon päälle

Ripustin korut kaulaan

Mutta

vähitellen mä aloin tajuaan

et eihän tää elämä oo todellakaan

mitään pelkkää pilvenhattaraa


Ja voi kuinka osaisin edes laskea

kuinka monena iltana

Mä olen istunut ikkunalaudalla ja 

ajatellut

kuinka paljon antaisin yhdestä päivästä

normaalia elämää

1

2

7… 

Kokonainen viikko jo takana mut

sääsovellus sanoisi:

- tuntuu kuin 20 vuotta


Ehkä mun vaan pitäisi

puhua mun prinssille

mut 

En tosiaankaan tiiä

et ymmärtäiskö se. 

Kommentit

  1. Tää on varmaankin paras osa tätä jatkotarinaa. Jotenkin mä vaan nautin tämän lukemisesta ja teksti meni silleen kivan "rennosti" eteenpäin :) Mun lempikohta oli "sisällä oli kyynelten myrsky" – se kuulostaa tosi kiehtovalta 😅 Mutta joo, tykkäsin! 💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla muru 🩷🩷 Ja toi sama kohta on munkin lemppari tästä :D Se kuukostaa kiehtovalta juuri niin kuin säkin sanoit <3

      Poista
  2. Kiinnostava jatko-osa ja odotan jo innolla, miten tämä jatkuu! Kiinnostavaa huomata, ettei prinsessan elämä olekaan niin unelmaa… joo, mutta tykkäsin kovasti!🌸

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla <3 Hihii, jatkoa on tulossa pian…

      Poista
  3. Tasaisen tylsää? Okei, sulla on eri käsitys tylsästä kuin mulla xd
    Ihana, rakastan tätä jatkotarinaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meillä on sitten ilmeisesti erikäsitys tylsästä :D Mut joo kiitos ihana kommentista love uu🩵🫶🏻

      Poista
  4. Musta alkaa tuntua, että oon korviani myöten rakastunut tähän jatkotarinaan 🫰🏻 Siis tässä on vaan kaikki niin ihanaa ja ää, en mä osaa selittää <3 Sellainen rauhallinen kirjoitustyyli 💖 Ja muuten, sulle on tullut Wattpadiin viesti, kun tultiin lomalta takas - arvaa, kuka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihana kuulla 🩷🩷 Ihana kommentti, kiitos <3 Haha, en olis arvannut että se oot sä :D

      Poista
  5. ÄÄÄH MÄ RAKASTAN TÄTÄ NIIN PALJON. En mä osaa selittää, tää kirjoitustyyli vaan toimii tosi tosi hyvin ja on sellainen yhtenäinen ja tän hahmon luonne ja älä puhukaan mistään tasaisen tylsästä tai mä tulen ja pamautan sua paistinpannulla päähän. EI KUN EI EN MÄ VOIKAAN, koska sun pitää kirjoittaa nelososa piakkoin tai mä mä.. öö en mä tiedä. Räjähdän? Mä pidän tästä niin paljon. Piste. *tuhat sydänemojia*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANNIII!!! Mä en kestä oikeesti sä oot liian ihana 🩵 Ja okei mä yritän kirjoittaa nelososan ihan kohta :DD

      Poista
  6. MIKSI MÄ EDES RAKASTAN TÄTÄ NÄIN PALJON, EIHÄN TÄÄ OO EES MUN TYYLINEN 😭😭😭 Kyllä. Mahtava. Sääsovellusjuttu oli nerokas, ja tää on vaan niin sujuvasti kirjoitettu ja helppo ja yksinkertainen ja nerokas. Mennäänpäs katsomaan ootko sä jo julkaissut sen neljännen osan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ET OLE JULMAA 😭

      Poista
    2. Kiitoskiitoskiitos 🩶🩶 Nelososa tulee ihan kohta :)

      Poista
  7. Voi miten joku osaa kirjoittaa näin hyvin!? Siis jarkotarina säetekstinä ei onnistuis varmaan mulla. Tää oli oikeesti tosi hieno huipennus, ja tavallaan tässä oli niin hyvin saatu tunnelma vangittua että mulla tuli melkeen ahdistus tossa yhes kohtaa.. Ja ei ei eiii en osaa kertoo oikeilla sanoilla miten paljon mä tästä tykkään vaikkei romantiikka oo yleensä mun juttu... Kiitos Linnea! Ja en mä edes tiedä mistä mä kiitän sua... Tää tarina oli vaan niin hienosti kerrottu vaikkakin säetekstinä ja tää herätti mussa paljon erilaisia tunteita! 💕💕💕💕💜💜🥰Jatka pleaseeeeeee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaaa kiitos ihana <33 Ihana kommentti en kestä 🩵

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale