Sydän pysähty sen takii

Hei rakas 🩵 Tänään… säeteksti (sellanen erittäin häpeällinen ilme että mä joudun ilmoittamaan tämän taas). Mä tosiaan yritin – ihan tosissani yritin postata jotakin muuta. No, en onnistunut. Joten tässä sitä ollaan, säetekstissä :D Joten ihan sama antaa sitte mennä. ENS POSTAUKSESSA JOTAIN MUUTA KU SÄETEKSTI!

(ehkä)

Kuva: Pixabay

 ~

Kerran mun sydän pysähty

ei tietenkään kirjaimellisesti

Mut henkisesti

jos niin voi sanoo

Sillä hetkellä mä tajusin

kuinka kaunis yks tyyppi on


Oi,

se suklaasilmäinen olkitukkainen tyttönen

kaunein elävä olento

Varmasti taivaasta laskeutunut enkeli

joka peitti siipensä


Tuli väläys ja ekaa kertaa elämässäni

mä tunsin jotain ainoa

Mut ja Aikku 

(eli se täykky tytsy)

oli tarkoitettu yhteen

Meidän elämät liittoutuisivat yhteen

solmuksi, tiukaksi

ainakin tuplaumppariks


Se vaan oli sellanen tunne

vähän ku kellokukkaset alkaisivat soittamaan

sitä jatkuvaa sävelmää

ja taikomaan mun pään

kohti rakkaani elämää



Kommentit

  1. Oi, tää on söpö! 🩵 Toki mä tykkään tarinoista, mutta toisaalta sun säetekstit on kaikkea muuta kuin huono juttu... :D

    VastaaPoista
  2. Täsmälleen samaa mieltä kuin Eräjorma, ei oikeestaan mitään lisättävää (anteeksi siitä) <3

    VastaaPoista
  3. Hei, mä kommentoin tähänkin jo ... VITSIN URPO BLOGGER MIKÄLIE JOKIN. Mutta siis tää on niin söpö ja ihana <33 Niin lyhyt mutta niin hyvä, että jos mä alkaisin luettelemaan mun lempikohtia (joihin kuuluu ainakin toinen kappale :)), mä kopioisin lopulta tähän koko tekstin. Söpö 💙💙💙

    VastaaPoista
  4. Tää on niin linneamainen haha. Ei huono, oikeestaan ihan samaa kategoriaa kuin sun muut tuhat ja yksi ihastumistekstiä :DD (ei huono asia, niitä on kiva lukea)
    Mä vaan haluaisin edelleen kyseenalaistaa mitä sä näet sanassa täykky 😭

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale