Parempi soolona

 Moiksuu <3 Tämä ei todellakaan ole mun paras teksti – ei lähelläkään. Mä kuitenkin kuuntelin Blankan viisubiisiä Solo ja inspiroiduin. Tulos on tässä :D

Kuva: Pixabay



Yritä nyt vaan selvitä 

tästä elämästä

Yksin. 


Sen pitäisi olla mahdotonta

mutta pakko yrittää

Ottaa mun paikka tästä maailmasta

päällikkönä

                     ?


Alkaa esittään sitä mun omaa juttuu

ihan soolona

Tanssii keskellä Prismaa 

tai cittarii

Vaikka Blankan tahtiin


Now I’m better solo, solo

I never let me down didi-down-down-down

Now I’m gonna show ya, show ya

Show you what it is you’re missing out


Joo antaa vaan kaikkien kattoo vähän vinoon 

ihan hiton sama

Ei kukaan noista enää näe mua

ja jos näkisi

MITÄ SITTEN 

!?!?!?

Nytkin ne jo puhuu musta kaikkee mahollista


Muutenkin mä nautin tästä

ei mitään duoo tai trioo

SOOLO. 

Mun oma soolo

tanssi tanssi

mun sisäinen ekstrovertti

pääsee harvoin valloilleen


Mutta nyt

on sen hetki


Nyt mä oon parempi soolona

En oo koskaan pettänyt itseäni 

(suluissa muut kylläkin)

Nyt mä näytän niille 

näytän kaikille

Näytän mitä muut menettää


Ei kaikkien tarvi olla mitään

ryhmää joukkuetta tiimii parii

Mä voin olla vaikka 

soolo soolo


Yksin

mun oma

introvertti

Tanssimassa ruokakaupassa

IHAN SOOLONA. 

MUN OMA SOOLO.


Mä elän mun elämää 

en kenenkään muun

Vaan omaani

ilman pelkoa muiden mokaamisesta

Tää on mun ainoa elämä

ja sitä mä en mokaa


YKSIN 

mä en aio tehdä mitään väärää. 

Kommentit

  1. Tää teksti on niin mä. Vaikka himoitsen koko ajan ystäviä niin silti oon vaan parempi soolona 💫🖤
    Ihana teksti ja jotenkin sellanen, että tekee mieli lukee tätä ääneen ja samalla tanssia jotain Tiktokin tanssia vaikkei mulla ole Tiktokkia enkä osaa tanssia :D Joo, ei paras mutta ei huonokaan 🤍💫

    VastaaPoista
  2. Täsmälleen samaa mieltä, ei sun parhaita - mutta mitä väliä? :D Tavallaan tykkäsin, mut jostain syystä mua häiritsi se, että tässä sanottiin niin monta kertaa sana 'soolo'. I know, se oli varmaan tän idea, mutta silti. 😅 No joo, ei huono <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ymmärrän :D Kiitos kommentista ihana 🤍🤍

      Poista
  3. HEI MITÄ MÄ KOMMENTOIN TÄHÄN JO... ei kai mun muutkin kommentit oo poistuneet...??? No joo. En mä nyt enää muista mitä sanoin. :) Jotain että tää on niin ihana ja tosi hyvä ja tää idea ja tää rivitys ja tää toistaa itseään mistä en yleensä pidä, mut tässä se toimi niin hyvin, ja iik tää on ihana ja sä oot niin hyvä kirjoittaan 🤍 (se mun eka kommentti oli sitten paljon parempi kuin tää -_-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uu ihana olett ja joo en kestäääää 😭❤️❤️

      Poista
  4. Plussaa: paljon tunnetta ja laulun sanat otettu näppärästi mukaan, miinusta: joitain kliseisiä kohtia. Tykkään :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale