Mustaa

 Moiksuu <3 Mun oli pakko julkaista jotain ja mä löysin tällaisen maaliskuussa kirjoitetun tekstin. Noh, en tiedä mitä mieltä olen… Mutta jooh, eipä kai mulla muuta.

 

Kuva: Pixabay


Ekaks tuli seurauspyyntö instas

sitte se laitto deeämmää

oon kuulemma kaunis.

Mä sit kiitin

vähän hämilläni

Ja aattelin

et tähän tää jää

mut oikeesti siitä se vasta

alko. 


Hän kehu mua

ja ylisti

oot täykky

nätti perse

panisin.

ja tee äm äs

Hahah, mä hymyilin sen kaa

tuntuhan se hyvältä 

ja vielä paremmalta

kun se halus nähdä


mis asut

se kysy

Tampereellahan mä

ihan niinku sekin


Me päätettiin nähdä

ja mä poljin mun pyörällä

Parin pellon läpi

ja sit kattelin

niitä nättejä ruiskukkia

Samalla mä aattelin

että mitä tulevaisuudes tapahtuis

Tulisko musta ja siitä jotai?

~

Mä soitin ovikelloo

plimplom

Ja sitte se tuli avaan

sellasen ruskean puuoven

oli se vähän aakoo

Mut kyl siihen tottu

ja pian meil olikin jo tosi hauskaa


Kuitenki

se tuntu vähän jännältä

Ahdisti

olla sellasessa minitopissa 

sen edessä

Se tais koko ajan

kattoo mun napakoruu

mut emt

ehkä se oli iha normaalii


Mut eihän se ollu

normaalii

Vaan kaikkee muuta

se kyl osti mulle suklaata

ja se oli ehdoton plusplus

mut

en mä tiiä. 


Se kosketteli mua

minkä pitäis olla iha normaalii

tossa kohta

mut se ei tuntunut hyvältä

Mä luulin

et mussa olis vikaa

koska kyllähän söpön jätkän kosketuksesta

 pitäis tykätä. 


Onneks mä pian tajusin

et rakkaus ei oo aina pelkkää roosaa

Ja mun kohdalla se oli varmaan 

mustaa

sellasta syvää hiilenmustaa

Se nimittäin alko tekeen jotai

mikä ei todellakaan oo fine

Me pussailtiin

ja sit kun mä kerran kieltäydyin 

se pysähtyi

kääntyi taakseen


Otti vyön

ja LÖI.

Kyllä,

16 vee söpö lätkäjätkä

Pakotti mut suostuun

ja olihan mun sillon pakko

hyväksyy se

ellen haluu kuolla

Ja se ei ees ollut vielä pahinta


Pian se käski

sänkyyn

Mun pikku kukkanen

tuu nyt

En mä olis halunnut

menettää neitsyyttä vielä

mut pakko

jos haluun elää

enkä muuttua enkeliksi

tai kyyhkyseksi


Sit mä suostuin

ja se oli jo riisumassa

mua. 

Se otti pois mun rintsikat

just ne pinkit pitsiset


Mut siinä kohtaa

mua ei paljoo kiinnostanu

jotkut hiton rintsikat

niinku mä olisin luullu

Kyyneleet vaan valu mun poskille

mä suunnittelin miten karata 

ja mun ripsarit ja linerit levis


Pian me oltiinkin jo 

tositoimissa

Eikö meillä muuten ollut

edes kortsuja

vaikka mä olisin halunnu

toisaalta mitä hittoo

sitä kiinnostais mä


Ja tää on mun stoori

 elämästä

joka ei oo hyvää

Varsinkaan tällaselle introvertille

joka tykkää

ruiskukista. 

Kommentit

  1. "Pian se läski" - kirjoitusvirhe?

    Tosi hyvä, mut ei ihan kaikkein parhain. <3 Toi ruiskukkajuttu on söpö ja muutenkin tällanen liikuttava tarina, joka nostaa vihan päähän tuota lätkäjätkää kohtaan. Mä muuten arvasin heti alussa et tolleen käy, varmaan koska oon lukenut kirjan Yökirjeitä :D

    VastaaPoista
  2. Voihan nyt, Perho, sä varastit mun kommentin >:(

    Olin just kysymässä, onko se kirjotusvirhe, ja mullekin tuli tästä mieleen Yökirjeitä. 🥲 Sinänsä tää oli hyvä, ruiskukat, enkelit sun muut oli mun mielestä söpöjä kohtia, mutta ehkä tää ei vaan ollut ihan mun makuun. Hyvä silti <3

    VastaaPoista
  3. Mitä ihmettä, mä kommentoin tähän jo, mihin se meni......... Oikeastaan samat jutut kuin Perholla ja Eräs lukijalla ruiskukat ja enkelit söpöjä ja herättää vihaa ja muistuttaa Yökirjeitä ja niin. Sä olet vaan niin hyvä kirjoittamaan, sä oot oikeesti kehittynyt viime aikoina paljon <333

    VastaaPoista
  4. Mä aion kommentoida... Saman minkä kaikki muutkin 😂 Ruiskukat oli aika kivoja ja Yökirjeitä tuli mieleen. (Miks kaikki on lukenut sen, ei se ees oo niin hyvä 🥲) Tää teksti ei oo ihan sun parhaita, se jäi aika etäiseksi, mut silti sujuva ja linneamainen.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale