Musiikkia đŸŽ¶

 Heyy! TĂ€nÀÀn postauksesta löytyy lyricsejĂ€ eli laulujen sanoituksia. NĂ€mĂ€ ovat mun lempibiiseistĂ€ joku lyhyt kohta, jota mĂ€ syystĂ€ tai toisesta rakastan. 

Ja jos sĂ€ et jaksa pelkĂ€stÀÀn lukea, niin voit vaikka arvata minkĂ€ biisin sanoituksia ne ovat. MĂ€ kyllĂ€ kerron sitten sen lopussa, mikĂ€ biisi se on. Kommentoi vaikka montako arvasit tai oletko kuunnellut nĂ€itĂ€ biisejĂ€ đŸ€©

Kuva: Pixabay


”MitĂ€ ihmettĂ€ mus tapahtu?

Nyt pelkÀÀn talvisin jÀÀtÀ

Kun mitÀ jos sÀ liukastut

EthÀn lyö sun pÀÀtÀ?

Hei beibi, beibi

TÀÀ tunne joskus pelottaa

Kun nyt mul on, nyt mul on

Jotain minkĂ€ saatan kadottaa”


- Aliisa SyrjÀ, TÀÀ tunne (2022)


” Ja sĂ€ sanot

Rakas, jos elÀmÀ vetÀÀ meit turpiin

Me vedetÀÀn takas

Vaik oikeesti ei me olla

Voittamattomii

Ei ees hyvii vastuksii

Mut nyt kello 2:02 sĂ€ voit uskotella niin”


- Aliisa SyrjÀ, 2:02 (2023)


”Heiluta hÀÀpuvun helmaasi

TÀÀ on sun pÀivÀs siskoni

Oot liljankukka lumivalkoinen

Ei vielkÀÀÀn oo tanssittu tarpeeksi

TÀÀ ilta on muuttunut aamuksi

Oot liljankukka lumivalkoinen”


- Laura Voutilainen, Liljankukka (2018)


”KyllĂ€ se jÀÀ kantaa”


- Stella, Aamun kuiskaus (2004)


”Ja kun mĂ€ sanoin etten odota mitÀÀn

MĂ€ odotin sua

Kun mĂ€ sanoin ettĂ€ rakastan elĂ€mÀÀ 

mĂ€ tarkotin sua”


- Kuumaa, Tarkotin sua (2021)


”Jos sul olis hukkumisen tunne

antaisin mun keuhkot sulle

Niin ettĂ€ sĂ€ voisit hengittÀÀ”


- Behm, Sata vuotta (2023)


”Kolmas pyörĂ€, pyöri pois, 

et hÀn viel vain mun oma ois

Ja me juostaisiin paljain jaloin pelloilla

sua kissankelloilla kutittaisin

Jos vain saisin, paikkas ottaisin.”


- Chisu, Kolmas pyörÀ (2011)


”SĂ€ varmaan pitĂ€isit mua hulluna

etkÀ enÀÀ mulle vastaisi

Jos nÀkisit mun pÀÀn sisÀÀn

lukisit mun ajatukseni”


- Berta, PitÀisit mua hulluna (2023)


”Snapping one, two

Where are you?

You’re still in my heart

Snapping three, four

Don’t need you here anymore

Get out of my heart”


- Rosa Linn, SNAP (2022)


”All I need’s a little love in my life

All I need’s a little love in the dark

A little but I’m hoping it might kick start

Me and my broken heart”


- Rixton, Me and my broken heart (2014)


”Taidatkin olla niitĂ€ poikia

jotka lÀhti kaupan ovista

tikkari taskussa

Nyt ei olla enÀÀ karkkikaupassa”


~ Aliisa SyrjÀ, SydÀmetön (2023)


”Tyttö haluisin sun kaa

kiertÀÀ maailman ympÀri

HerÀÀ Pariisin kevÀÀst 

ja oisit vierellĂ€ni”


~ Pariisin kevÀt, SHIRTY (2023)


”MĂ€ synnyin sinne missĂ€ tytöt ei soita kitaraa”


~ Tytöt ei soita kitaraa, Vesala (2016)


”MitĂ€ jos tÀÀ on hirveĂ€ virhe

ja rakastun helvetisti

Oikeasti, aivan oikeasti”


~ Jos mun pokka pettÀÀ, Haloo Helsinki (2012)


”Now I’m better solo, solo

I never let me down didi-down-down-down

Now I’m better show ya, show ya

Show you what it is you’re missing out”


~ Solo, Blanka (2022)


”Kaunis katala maailma

Anna meidĂ€n elÀÀ”


~ ÄlĂ€ pelkÀÀ elĂ€mÀÀ, Haloo Helsinki (2021)


 Yö pimenee mutta meitĂ€ ei nukuta

mÀ vannoin etten aio suhun rakastua

Mut tulipalo on irti ja mÀ haluun sua

Niinku hullu tuhlaan tulitikkuja”


~ Tulipalo, Kuumaa (2022)


”Vaikka tÀÀ on loputon moottoritie

mĂ€ tuun vaikka juosten jos sun luokse se vie”


~ Ylivoimainen, Kuumaa (2023)


”Yks plus on kaks

Sen yksinkertasemmaks ei mee ala-aste matikka

Oli pojkvÀn tai flicka

Bye bye kivikauden vanhat sÀÀnnöt rakkauden

Make love great again”


~ Gay, Benjamin (2022)


”Jos mĂ€ oon oikee

miks kadulla mun lÀpi kÀvellÀÀn

Jos oon oikee

miksen muista omaa nimeĂ€nikÀÀn?”


~ Jos mĂ€ oon oikee, SANNI (2013)




Kommentit

  1. Ihana postaus <3 Samalla kun luin tÀtÀ, mÀ lauloin noita sanoituksia, sillÀ mÀ tiedÀn suurimman osan noista biiseistÀ. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla <3 Haha, nÀÀ ei kyllÀ ollut tÀssÀ mitÀÀn erikoisia biisejÀ niin varmaan aika moni tunnistaa :D

      Poista
  2. Tosi kiva idea <3 MÀ tunnistin kuudet sanat ja ihmettelen koska en hirveÀsti kuuntele suomenkielisiÀ biisejÀ... :D Muttajoo, kiva postaus ja kivoja sanoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Vilja ettĂ€ sĂ€kin pitkĂ€stĂ€ aikaa kommentoit đŸ©· Mut joo, nÀÀ oli aika yleisiĂ€ biisejĂ€ :D

      Poista
  3. MĂ€ harvoin tunnistan kappaleita melkeinpĂ€ missÀÀn, mutta nĂ€istĂ€ tunnistin 12, haha 😅 No joo, eikaitĂ€ssĂ€muuta.... ihana postaus ja ihania sanoituksia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kerrankin sait sitten tunnistettua. EhkĂ€ mĂ€ kuuntelen liian tavallisia biisejĂ€… Mut kiitos kommentista ihana đŸ©·đŸ©·

      Poista
  4. - MÀ tykkÀÀn enemmÀn siitÀ kokonaisesta sÀkeestÀ, "mene edeltÀ kyllÀ se jÀÀ kantaa", miks sÀ otit sen osan pois :((
    - EI APUA ME AND MY BROKEN HEART MÄ VIBAILIN SEN KANSSA NIIN VAHVASTI JOSSAIN VAIHEESSA 😭
    ...ja nyt se on varmaan mun pÀÀssÀ koko loppupÀivÀn *itkua*
    - Tytöt ei soita kitaraa on kiva biisi, toi sÀe oli hyvÀ valinta :))
    - Haloo Helsinki on aina hyvĂ€ ✨
    - Ok ok ok. KUUMAA on muuten aika hyvÀ, ne sanatkin vois olla tosi hyviÀ, mut riimit on aina niin naurettavia. Ei silti huono valinta.
    - Gay oli niin sekava, mun aivoihin sattuu, kolmea kieltĂ€ samassa kohdassa 😭
    - Jos mÀ oon oikee oli aika hyvÀ myös :))

    Kokonaisuutena tosi, tosi, tosi ÀÀrimmÀisen ultimaattisen linneamainen. Me tykÀtÀÀn varmaan vÀhÀn erilaisesta tyylistÀ sanoituksissa, mut silti, tÀÀ oli mahtava kokoelma. Heihei hyvÀÀ pÀivÀnjatkoa mÀ haluan nyt tehdÀ itsekin tÀllaisen :))

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania đŸ«¶đŸ»

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

MissÀ ikinÀ oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale