Elämä.

 Heyy! Ja ööh mä en tiedä miksi julkaisen tämän. Lyhyt tajunnanvirralla kirjoitettu säeteksti :D Edellisestä postauksesta vain alkoi olemaan niin kauan aikaa, että oli jotain pakko postata. Noh, toivottavasti osaat samaistua edes jollain tasolla :)

(Okei toi loppu on ihan hirvee :D)

Kuva: Pixabay


En mä ole täydellinen

ei 

en lähelläkään

Mä itken

lähes joka ilta

Mä huudan

kun en osaa


Huutoitkuu.


Mut sit päivisin

mä nauran

vedet silmissä

Juoksen

ympäri keinuja

Mä hymyilen

ihan aidosti


Ei tekohymyy. 


Iltaisin

mä valvon myöhään

Aamuisin

mua väsyttää paljon

.

Mut mä vaan meikkaan

ja lähen aamutreeneihin

eikä kukaan

mieti

nukkuikohan Valma tarpeeksi? 


Väsymätön tyttö. 


Joskus

mä saatan avautua

ja ystävät kuuntelee

mutta

unohtavat sen päivässä

Se on hyvä


#enhalunnutkaanhuomioo


Mut joka päivä

mä syön jätskii

mä nukun kuus tuntii

mä pelaan futista

mä käyn koulussa

mä meikkaan

Mut tärkeimpänä

mä elän. 


Se on elämää. 

Kommentit

  1. Ihan kiva, vaikka jotenkin ei niin mun tyyliä, mutta silti tykkään tästä. 🤍👍🏻😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän :D Mut kiitos tosi paljon 🤍🫰🏻

      Poista
  2. Linneamaisen ihana, äläkä selittele mitään tän huonoudesta. 🤍 No, en nyt top 10 lempipostauksiini pistäisi, mutta hyvä teksti. Ei sellainen silmäänpistävä mut ei sellaisia tarviikaan aina olla. :)
    Ps. Miks mä tuun hulluksi jos joku ihminen mainitsee futiksen edes yhdellä sanalla säetekstissä... 😂😂 Mä haluaisin tehdä jalkapallosta postauksen mutta kuka sen muka lukis oikeasti koska haluaa? 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sä <3 Sun kommentit on aina niin ihania 😘 Mut joo tee vaan se postaus futiksesta. Ei mua varsinaisesti kiinnosta, mutta kun multakin on tulossa postaus aiheesta joka ei varmasti kiinnosta ketään niin sitten en olisi ainoa :D Ja onhan jalkapallo nyt kohtuullisen yleinen harrastus :)

      Poista
  3. Ei huono :) Just sellainen kiva, tajunnanvirralla kirjoitettu teksti, joita on kiva silloin tällöin lukea 🤍 Ei mitenkään mieleenpainuva, mutta ei huonokaan <3

    VastaaPoista
  4. Nyt ööh mitä? Miks se tuli kaks kertaa? 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kun nyt se toinen on hävinnyt 😭😭

      Poista
  5. Joo, loppu ei ehkä paras, tai että toi ei ole niin hyvä kuin muu, mutta se muu olikin sitten tosi hyvää. Älä vaan kysy mitä mä selitän ... Tää on hyvä, ja linimäinen 🤍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anni <3 Mut joo en mäkään oo tähän tekstiin hirveen tyytyväinen…

      Poista
  6. Tää oli hyvä, mutta ihan pikkuisen vaisu. Ja olisi voinut olla pidempi, tekstin loppuminen oli surullista :((

    VastaaPoista
  7. Uu tää on jotenki tosi kiva, mä tykkään (tästäki) 😍

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale