Vastarannalla

Moiksuu <3 Säeteksti taas kerran :) Ja mä alan olemaan jo sen verran kesäfiiliksessä, että tässä sitten kesäaiheinen teksti. 



 ~

Aurinko paistaa

kukat kukkii

lapset nauraa

vesi liplattaa.

Ja lainehtii kauniisti,

pieniä aaltoja

ja järjen timantit

kimaltavat


Laituri hehkuu 

kauniin värisenä.

Aurinko lämmittää sitä

juuri oikeassa kulmassa. 


Vesi

on myös lämmintä.

Voi kunpa sinne voisi päästä uimaan

biksut vaan jalkaan. 

Jätski suuhun, 

kesäfiilis modeen

on. 


Vaan ei. 

Anteeksi,

että mä joudun pilaamaan tämän kauniin seesteisen

kesäfiiliksen.

Mutta ei todellakaan,

sillä tuo kaikki tapahtuu vastapäisellä rannalla.


Minä

olen järven toisella puolella

viileässä varjossa,

kuusien ja hyttysten ympäröimänä. 

Hyppäämässä,

syvään veteen.

Josta minua 

ei ihan heti löydetä.


Än

Yy

Tee 

Nyt.


Ja et kuule minusta enää ikinä mitään. 



Kommentit

  1. Kaunis ja pysäyttävä, tykkään tosi paljon tästä! 💓 Tän nimi on ihana ja sopii tähän täydellisesti 💖 Alku oli vähän tylsä, mutta kun on lukenut tän kokonaan, mulla on tunne että se kuuluukin olla vähän tylsä, tajusit kai? :D Ävlfldnl mä niin rakastan yllättäviä loppuja 🌹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww, ihana sä 🫶🏻 Hahah, kiva että joku tykkää koska mun mielestä tämä oli ihan kauhea…

      Poista
  2. Kesäinen, kaunis, surullinen, pysäyttävä 🖤

    VastaaPoista
  3. Niin ihanan kaunis ja surullinen sulavasti etenevä teksti! 🥀 Kiitos kauniista lukukokemuksesta!✨

    VastaaPoista
  4. Uuu. Mä ehdin jo luulla, et tää on sellainen päämäärätön kesäisten sanojen sekametelisoppa, mut sä pääsit yllättämään :))
    Positiivista: äkkikäännös kerronnassa, tosi hyvät vikat kappaleet
    Negatiivista: säemuoto ei tuo kauheasti lisää
    Negatiivista-mutta-se-on-sun-omaa-tyyliä-eikä-mulla-oo-oikeutta-arvostella: finglish

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelen aina sua kun käytän finglishiä ja se sattuukin mun sydämeen :D Mutta aivan sama en jaksa välittää mä kirjotan miten sattuu huvittamaan. Anyways kiitos kommentista, arvostan 🖤🖤

      Poista
  5. Järkytyin ihan oikeasti kun tajusin että toi ei ookkaan onnellinen tapahtuma. Ja oon nyt tosi tosi tyytyväinen siitä että se ei ole sitä. Tosi hätkähdyttävä kohta tuo missä kaikki paljastuu. Säälin tota kertojaa... 😣💜

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale