Jotenkin oikeanlainen

 Heyy! Jos otsikko kuulostaa tutulta, niin sä olet varmasti bongannut sen Perhon ihanasta postauksesta. Tämä otsikko sytytti mut heti ja mä halusin kirjoittaa siitä. Ja tässä tuotos. Ei paras, monet kohdat olisi voinut muotoilla paremmin, mutta tällaisena versiona te nyt sen näette. 

Ja joo, taas säeteksti. Tämä on kuitenkin vähän eri tyylillä kirjoitettu kuin aiemmin :)

Kuva: Pixabay

~

Mä olen monella tapaa väärä

Ihan erilainen kuin moni muu

Mulla ei ole kauniita vaaleita hiuksia

Mä en omista viiden sentin pituisia kynsiä. 


En mä ole hyvä

Olen aivan erilainen muihin verrattuna

Mä olen paljon huonompi.


Monet katsovat mua vähän oudosti

Kuka tuo luulee olevansa -ilmeellä

Ja mä olenkin opetellut pysymään piilossa

En enää tee itsestäni numeroa. 


Olen tottunut olemaan vääränlainen

En kuulu siihen siistiin tyttöjengiin.


Mutta poikkeus vahvistaa säännön. 


On olemassa yksi ihminen

Jonka kanssa on ihana olla

Se on jotenkin niin helppoa

Ja hänen kanssaan on levollinen olo.


Hänen silmänsä ovat niin rauhalliset

Ja antavat minulle rauhan

Ne kertovat, että olen hyvä tällaisena.


Se vain on erilaista kuin muiden kanssa

En osaa selittää

Mutta joskus sitä vain tuntee erilaisesti

Mä tunnen rakastuneeni. 


Kun mä olen hänen kanssaan

Musta tuntuu että olen jotenkin oikeanlainen. 


Edes pieni osa musta on jotakin oikeaa. 



Kommentit

  1. Oi tosi ihana! 💛🌸 Oon ihan samaa mieltä, että jotkut kohdat olisi voinut muotoilla toisin, mutta tällaisenakin tää kelpaa tosi hyvin. Ja tää lause on jotenkin nerokas: "Mutta poikkeus vahvistaa säännön." Hieno sanavalinta, nerokas. 😛 Eli tuota joo, tykkään ja jotenkin hellyyttävää että käytit mun keksimään otsikkoa <3

    VastaaPoista
  2. Söpö 💛💛

    VastaaPoista
  3. Oon aika lailla samaa mieltä Perhon kanssa, mut apua tän ajatus oli ihana <3
    Kaikenkaikkiaan tykkäsin siis :)

    VastaaPoista
  4. Ihana! 💚 Jotenkin silleen... Äh, en mä osaa selittää. Mutta kuitenkin ihana. 👍🏻

    VastaaPoista
  5. Tuntuu, että sitä erilaisuutta oisi voinut kuvailla muutenkin kuin "Mulla ei ole kauniita vaaleita hiuksia / Mä en omista viiden sentin pituisia kynsiä", koska noi on kuitenkin aika pinnallisia eroavaisuuksia. Muuten hyvä toteutus, tosi linneamainen :))

    VastaaPoista
  6. Et saaa kirjoittaa noin ihanasti! Se ei vaan ole reilua! Tuo niin kolahti! Yleensä mä itse vaan yksinkertaisesti inhoan romantiikkaa ja kaikkee sellaista, mutta sinä osaat kirjoittaa niin pehmeästi, lohdullisesti et en voi enää olla sitä vastaan... Ja rakastin loppua!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale