2:02

 Moiksuu <3 Mulla on nyt ollut tässä vähän pidempi postausväli, ei ole tullut kirjoiteltua hirveästi (vähän pidempi projekti on kyllä meneillään). Mä kuitenkin halusin jotain julkaista ja tässä nyt on yksi tällainen biisi. Mä painotan, että tämä EI ole mun itse kirjoittama, vaan ihan valmis kappale. Tämä biisi on Aliisa Syrjän 2:02 :) Mä vaan rakastan näitä sanoituksia ja ne sopivat muhun, joten päätin julkaista tällaisen postauksen 🌻

Kuva: Pixabay (ihan oikeesti tää on Pixabaysta!!)



”Taas koko kaupunki näkiKun olin ihan pelti kiiMis me ollaanOnneks sä oot siinTaisin pöllii jonkun hatunJa kuka se yks mies oliKai mä huomenna taas kaikkee kadunPitkään ollu pelkkää pohjaaLuuleks et joku tätä ylhäältä ohjaaKu tuntuu et se vaan rikkoo eikä korjaa
Ja sä sanotRakas, jos elämä vetää meit turpiinMe vedetään takasVaik oikeesti ei me ollaVoittamattomiiEi ees hyvii vastuksiiMut nyt kello 2:02 sä voit uskotella niin
Otaks sä viiniiKuuntele tää biisiAnna käsi ja laula nää sanat silmät kiinniOllaanks me ihan pieniiJotain vitun kärpäsiiKun mä vaan huidon enkä saa mistään kiiMä joudun usein pulaanKun mun sydän huutaa niin lujaaEt mun pää ei aina kerkee mukaan
Ja sä sanotRakas, jos elämä vetää meit turpiinMe vedetään takasVaik oikeesti ei me ollaVoittamattomiiEi ees hyvii vastuksiiMut nyt kello 2:02 sä voit uskotella niin
Varmaan lääkäri antais diagnoosiksJonku pitkänimisen katastrofinMut hetken koko maailma on tässäTää katu, nää talotJa sun käsi mun kädessä
Ja sä sanotRakas, jos elämä vetää meit turpiinMe vedetään takasVaik oikeesti ei me ollaVoittamattomiiEi ees hyvii vastuksiiMut nyt kello 2:02 sä voit uskotella niin
Ja sä sanotRakas, jos elämä vetää meit turpiinMe vedetään takasVaik oikeesti ei me ollaVoittamattomiiEi ees hyvii vastuksiiMut nyt kello 2:02 mä uskon niin”

Kommentit

  1. Hei mä muuten kuuntelin tän biisin pari päivää sitten Youtubesta. :D Oli ihana <3 Ja noi sanat on vielä ihanammat! "Jos elämä vetää meit turpiin, me vedetään takas". Ihan oikein sanottu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä 🤍 Ja hyvä että kuuntelit :D

      Poista
  2. Mäkin olen kuunnellut tätä aika paljon lähiaikoina <3

    VastaaPoista
  3. Uuu, pakko kuunnella joskus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellakin kuuntele, kuuntele samalla muutkin Aliisa Syrjän biisit 😉😂

      Poista
  4. En oo ikinä kuullutkaan, mut vaikuttaa tosi sun tyyliseltä :D

    VastaaPoista
  5. Mä oon kuunnellu Aliisa Syrjän sitä Tää tunne biisii, nii pitää kuunnella nyt tääki :DDD

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale