Vähän inspistä

 Heipss <3 Tänään vuorossa tällainen lyhyt inspispostaus. Olisi kiva jos saisit edes vähän inspiraatiota – mä ainakin sain, joten pitää tästä mennä kirjoittamaan 😅 Ja sut mä päästän lukemaan!

Ja heii. Sellainen ilmoitusasia, että mun blogilla on uusi linkinvaihtaja. Perhon blogi Sanojen siivin. Mä pakotan sut meneen lukemaan sitä. Yks mun lempiblogeista ❤️

Kuva: Pixabay


Nimiä teksteille:

- On ruusuillakin piikit

- Hän katosi

- Erittäin kliseinen rakkaustarina

- Kuutamon edessä

- Edes tämän kerran

- Ensimmäinen yö

- Taivasta korkeammalla

- Tarina täynnä liljoja

- Suklaasydän

- Viimeistä kertaa täällä

- Kuun loiste

- Mikään ei ole ikuista – paitsi rakkaus

- Mä teen sen huomenna

- Maailman ensimmäinen sinä

- Fiksuja – tai sitten ei

- Kukkaseppele

- Askel askeleelta/ Step by Step

- Hymyä

- Katso minuun

- Tuhannen mailin takana

Inspiroivia lauluja: 

- Somewhere only we know, Keane

- The Nights, Avicii

- Hey, Soul Sister, Train

- Firework, Katy Perry

- Love Me Like You Do, Ellie Goulding

- Set Fire to the Rain, Adele

- Last Friday Night, Katy Perry

- Everytime We Touch, Cascada

(Okei, ei kaikki luultavasti juuri näistä biiseistä inspiroidu, mutta mä itse saisin näistä inspistä :D)

Jotain sekalaisia lauseita:

”Mä –  mä en tiedä mitä tapahtuu. Mun sydän tuntuu oudolta. Aivan kuin en enää rakastaisi sua.”

”Vittu sä oot kusipää”

”Noi kissankellot on niin kauniita” 

”Ikä on aina mun kohdalla ollut pelkkä numero. Mä en ole ikäisteni tasoinen”

”Slayslayy” 

”Aika söps. Ja kato nyt sen silmiäkin!” 

”Mä oon niin rakastunut siihen. Mä en ajattele mitään muuta kuin sitä. Ja nyt vihdoin musta on alkanut tuntumaan, että sekin tykkäisi musta.”

”Mä en tiedä mitä tapahtuu. Aivan kuin tuo valokuva olisi liikkunut. Olenko mä tulossa hulluksi vai johonkin Harry Potter -fantasiaan?”

”Mä en tiedä mitään kauniimpaa kuin jääpuikot”

”MÄKIN OLEN VIELÄ LAPSI!” 

”Hei tiesiks sä, että 1+1=2. Siihen ei mahdu kolmatta!”

”Lol, mä en ole enää elossa, joten turha uhkailla mua tappamisella. Sä teit sen jo” 

”Aina vaan sä, sä ja sä!”

#ideatloppujotenyritäsaadanäistäinspiraatiota:

- Radioaktiivinen

- Aallot

- Elämän nälkä

- Huulirasva

- Suihkuajatuksia

- Huomenna

- Koruja

- Ruusut

- Saippuakupla

- Kesäilta

- Ruiskukka

- Helmisimpukka

- Kristallinkirkas 

- Jalokivi

- Tuoksukynttilä


Sarjojen/jaksojen nimiä tms.: (älä käytä näitä tällaisenaan)

- Räjähdysherkkä

- Pieni, kylmä sydän

- Häräntappoase

- The Stranger Things

- Eden

- Tytöt, tytöt, tytöt

- Free Skate

- Lasiaskelmat

Nimiä henkilöille: (jos nyt oikeasti jollain muka olisi pulaa nimistä…)

- Aadel

- Aarre

- Eliel

- Eelis

- Ilja

- Kuura

- Otava

- Ksenya

- Ilma

- Lumikukka

- Eevi

- Aava

- Henni

- Nova

- Ellen

- Eleonoora

- Peppi 

- Josefiina

- Alexander/Alexandra (Aleksander, Aleksandra)

- Leona

- Beata

- Auroria

- Aurelia

- Livia

- Eelis

- Anton

- Peetu

- Elia

- Samuel

- Myrsky

Luonne hakusessa? (Eli valmiiksi (tai ”valmiiksi”) kasattuja hahmoja)

Iloinen ja ihana. Käyttää paljon sydämiä ja on suunnilleen maailman empaattisin ihminen. Hän ei kuitenkaan tiedä mitä on seurustelu. (Tai siis niinku tietää, mut ei ole kokenut sitä u know) Haluaisi kokea sen – enemmän kuin mitään.

Lesbotyttö/homopoika (tai jotain muuta päätä itse*). Ei ole kenellekään ulos kaapista (jos siis pehmoleluja ei lasketa). On kuitenkin palavasti ihastunut koulun kuumimpaan tyyppiin. (Päätä itse loput)

Elämän motivaatio pyöreä nolla. Koulussa kulkee vain muodon vuoksi. Hymyä ei piirry kasvoille, vaikka hän kuinka yrittäisi. Vanhemmat ovat ylihuolehtivaisia, eikä heillä ole mitään hajua henkilön todellisesta elämästä. Henkilö itkee joka ilta itsensä uneen ja on yrittänyt hukuttaa itsensä suihkuun (onnistumatta). Ja kyllä, viiltelyt ja lääkkeet on kokeiltu. Vielä tarvitaan viimeinen isku.

Entä jos jollakin olisi salaisuus? Salaisuus nimeltä nukkekoti. Joku leikkii nukkekodillaan aina. Hän on keksinyt nukkekodin hahmoille ihan kunnon taustatarinat ja on jo tutustunut heihin todella hyvin. Tämä on kuitenkin salaisuus, jota muut eivät saa tietää. 

Lukutoukka. Tavoitteena 300 kirjaa vuodessa. Lukeminen on elämäntapa ja tämän päähenkilön (tai no voihan se olla sivuhenkilökin) unelmia ovat mm. Tylypahkaan pääsy, taikakaapin löytäminen ja vaikka villikissaksi muuttuminen. Mitä jos näistä unelmista tulisi totta? 

Henkilöllä on akne tai joku muu samantapainen. Hän ei tietenkään itse pidä siitä ja yrittää kaikkensa saada ne typerät finninsä pois. Juu, tuloksetta. (Keksi itse loput. Mulla olis tähän parikin visiota :D)

Kommentit

  1. Äää miks mua kehutaan näin paljon 😭❤️❤️

    Mutta tää postaus.. ihana! :D Mä en saanut mitään suurempaa ideaa, mutta ihan varmasti aion käyttää jotain yksittäisiä juttuja omissa teksteissäni. 💕 Tää ei siis tarkoita etten saanut inspiraatiota, kyllähän mä sain, mutta vaan silleen.. öö miten sen sanois.. no silleen eri tavalla. 🥲

    VastaaPoista
  2. Tää on just sellainen postaus, jonka mä varmasti luen vielä uudestaan läpi ja ihmetten, miten mä en saanut tästä aiemmin mitään erikoisempaa ideaa. :D Just nyt tais olla väärä hetki tän lukemiselle, koska näistä ideoistahan vois kasata VAIKKA JA MITÄ! 💜

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, mähän sanoin; mä keksin tästä just täydellisen idean! 🖊✨️

      Poista
  3. Okei noista sekalaisista lauseista eka oli aivan mahtava. :) Kyllä mä näistä varmaan jotain keksin, seuraavan kerran kun tyhjän paperin/Docs-tiedoston kammo iskee haha 💕💕

    VastaaPoista
  4. Ensinnäkin, kerro mulle minkä takia #ideatloppu oli täynnä niin hyviä random sanoja. OIKEASTI. Dialogipätkät oli hyviä muuten, mut mua häiritsee se, kuinka sä käytät sanoja "mä" ja "sä" ja sitten kaikki loput kirjakielellä. :D Ja ehkä valmiiksi keksityt henkilöt oli aika sellaisia perus, niistä ei saanut juurikaan inspistä. Silti tosi hyvä postaus :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale