Unelmia đŸ«°đŸ»

 Heyy! TĂ€hĂ€n alkuun jo heti pahoittelut, ettĂ€ tekstin fontti muuttuu kesken kaiken. Puhelimen muistiinpanoista kun siirtÀÀ tekstiĂ€, niin se ei ainakaan mun puhelimella muotoudu sellaiseksi Blogger-fontiksi :) TĂ€nÀÀn postauksen aiheena on kuitenkkn romantiikka. Taas vaihteeksi… MĂ€ kirjoitin lyhyitĂ€ tekstejĂ€ – tai sitten etsin mun vihkot ja Wordin ja muistiinpanot kokonaan lĂ€pi :D Kokosin tĂ€hĂ€n kuitenkin nyt muutamia tekstejĂ€. Toivottavasti tykkÀÀt edes jostakin 💗

Kuva: Pixabay


Ajattelen sua joka sekunti – tai ainakin minuutti. Sun kiivinvihreitĂ€ silmiĂ€ ja sitĂ€ sun pehmeÀÀ kehoa – kuinka siihen voisi vain hukkua ja kertoa kaiken ilman sanoja. SĂ€ tietysti vastaisit mun halaukseen ja silittĂ€isit mun selkÀÀ. Kuiskaisit ettĂ€ rakastat. VĂ€litĂ€t. Haluat olla mun kanssa ja auttaa – pelastaa mun elĂ€mĂ€n. 

Kun mĂ€ itkisin, sĂ€ lohduttaisit. MĂ€ voisin kĂ€pertyĂ€ sun syliin ja vain olla siinĂ€. SĂ€ pyyhkisit mun kyyneleet ja rauhoittaisit. Mulla olisi helppoa olla siinĂ€. 

~

MĂ€ ajattelen sua koko ajan. Ajattelen niitĂ€ sun pehmeitĂ€ hiuksia. Kuinka ne tulevat sun silmille niin hiton söpösti ja sĂ€ pyyhkĂ€iset ne korvan taakse (sun korvatkin ovat muuten ihan perfect). 

~

Voi kultapieni. MĂ€ olen tĂ€ssĂ€ sun vieressĂ€. SilitĂ€n kĂ€sivarttasi rauhallisesti ja samalla ajatellen, kuinka paljon sinua oikeastaan rakastan. Olisin valmis tekemÀÀn mitĂ€ vain vuoksesi – siis mitĂ€ vain. Olen valmis kuolemaan puolestasi, mitĂ€ vain kunhan sinulla on hyvĂ€ olla. 

~

TĂ€mĂ€ tuntuu samalla niin oikealta ja vÀÀrĂ€ltĂ€. Rakastan sinua koko sydĂ€mestĂ€ni, mutta en vain uskalla kertoa sitĂ€ maailmalle. PelkÀÀn miten muut reagoivat. EivĂ€t lĂ€heskÀÀn kaikki ainakaan ymmĂ€rtĂ€isi. 

Miksi kaikki on aina nĂ€in vaikeaa? Rakkauden pitĂ€isi tuntua oikealta ja helpolta, joten miksi sellainen helppo asia tehdÀÀn nĂ€in vaikeaksi. 

Onneksi on olemassa paikka, jossa saa olla rauhassa – paikka jonka vain me tiedĂ€mme. Se on meidĂ€n kahden oma paikkamme. Se on sellainen rakkauden paikka, missĂ€ tuntee rakkauden niin voimakkaana. SiellĂ€ saa rakastaa aidosti, eikĂ€ kukaan ole arvostelemassa.

~


Viime yönĂ€ mĂ€ juoksin öisellĂ€ kadulla ja törmĂ€sin siellĂ€ yhteen tyyppiin. MĂ€ nolostuin, mutta katsoin hĂ€ntĂ€ silmiin. Ja hĂ€n katsoi mua. HĂ€n kysyi mun nimeĂ€ ja ettĂ€ haluaisinko lĂ€hteĂ€ yökahville. Totta kai. 


Jo siinĂ€ kohtaa huomasin, kuinka söpöt hĂ€nen siniset silmĂ€nsĂ€ ovat. Ne korostivat kauniisti hieman sekaisin olevia hiuksia. MĂ€ rakastuin niihin hiuksiin heti. Kai sitĂ€ voisi kutsua rakkaudeksi ensi silmĂ€yksellĂ€. 


Mutta sitten se yö pÀÀttyi. Jo auringon kurkistellessa kerrostalojen takaa, me katsottiin toisiamme silmiin ja hymyiltiin. MĂ€ aloin jo lĂ€hestyĂ€ hĂ€ntĂ€. 


YhtĂ€kkiĂ€ kuitenkin jokin hĂ€lytysÀÀni alkoi soimaan. Se oli mun herĂ€tyskello. Ei se yö ollutkaan totta. Miksi mulle muka kĂ€visi jotain noin tĂ€ydellistĂ€? 


~


MĂ€ muistan ikuisesti sen kerran, kun painauduin sun syliin, mutta en tuntenut sitĂ€ lĂ€mpöÀ. Se halaus oli kylmĂ€ ja yksipuolinen. MĂ€ en kuitenkaan tajunnut silloin vielĂ€ mitÀÀn – ajattelin, ettĂ€ sulla oli vĂ€hĂ€n huonompi pĂ€ivĂ€. 


SitĂ€ pĂ€ivÀÀ kuitenkin seurasi mun elĂ€mĂ€n hirvein pĂ€ivĂ€. KoulupĂ€ivĂ€ oli muutenkin mennyt vĂ€hĂ€n miten meni ja ulkona satoi kaatamalla jotain vettĂ€. MĂ€ odotin silloin jo iltaa, kun tapaisin sut. Mutta ei olisi kannattanut odottaa. 


Me istuttiin alas ja sanoit, ettet enÀÀ halua tĂ€tĂ€. Et halua enÀÀ mua. Sulla oli kuulemma joku toinen. Ja sitten mun elĂ€mĂ€ hajosi palasiksi. Mun sydĂ€n sĂ€rkyi varmaan tuhanteen sirpaleeseen. Menin ihan palasiksi. 


Sitten mĂ€ vain juoksin pois. NĂ€ytin sulle keskaria ja itkin. Paiskasin sun oven kiinni ja aloin juoksemaan kotiin. Ja matkalla mĂ€ poistin kaikki kuvat susta mun puhelimesta. Hyi saatana mĂ€ inhoon sua. Petturi. 


Kotona mĂ€ revin palasiksi sellaisen kirjeen, jonka sĂ€ kirjoitit mulle meidĂ€n suhteen alussa. Se paperi kastui mun kyyneleistĂ€ ja levinneestĂ€ ripsivĂ€ristĂ€. Mua itketti, mutta myös vaan ketutti niin paljon. Miten mĂ€ muka tuollaiseen olen luottanut? 



~


MĂ€ sanon tĂ€mĂ€n nyt suoraan. MĂ€ rakastan sinua. En ole oikeasti mitÀÀn ilman sua. Joten pliis…


~


Mun enkeli. Se on niin kaunis ja sen kauniit hiukset. Wow. Ne ovat niin kauniit tummanruskeat ja se kun hĂ€n kihartaa ne, saa hĂ€nestĂ€ vielĂ€ kauniimman. 


Mun sydĂ€n sulaa aina kun mĂ€ katson suoraan hĂ€nen vihreisiin silmiin. Ne vain heijastavat lĂ€mpöÀ niin nĂ€tisti. Saa mut tuntemaan olon turvalliseksi. 


On niin helppoa kuvitella itseni hĂ€nen syliinsĂ€. HĂ€n voisit siinĂ€ silitellĂ€ mua ja mĂ€ kertoisin hĂ€nelle ihan kaiken. MeidĂ€n vĂ€lillĂ€ vallitsisi tĂ€ydellinen luottamus. Se olisi mun unelma. 


~


oleikuisestimun.


~

TiedÀtkö yhtÀÀn, kuinka paljon mulle merkkaat? Et varmaan. Luulet, ettÀ ollaan vain kavereita. Kavereita, joilla on hauskaa yhdessÀ. Mulle sÀ oot kuitenkin paljon muutakin.

Saat mut aina nauramaan. Sulla on ihania juttuja, enkĂ€ ikinĂ€ kyllĂ€sty niihin. SĂ€ oot myös maailman kaunein tyttö. Sun hiukset on ihanan vĂ€riset, sun silmĂ€t ovat niin kauniit ja sun muodot – en kestĂ€. Oot maailman tĂ€ydellisin! Joka hetki kun nĂ€en sut, haluaisin vain suudella. Tuntea sun huulet omissani ja tietÀÀ, ettĂ€ rakastat. 


Haluaisin tietÀÀ, ettĂ€ vĂ€litĂ€t. Haluan vain saada sut lĂ€helleni. Voidaanko siis vain tehdĂ€ niin? MennÀÀn vierekkĂ€in ja kietoudutaan toisiimme. MeillĂ€ molemmilla olisi hauskaa. Ja mĂ€ huolehtisin susta – aina. 

~


Kommentit

  1. Oi, ihanan linneamaisia tekstejÀ! :)KyllÀ minÀ monista tykkÀsin, mutta ne jotkut muistuttaa ehkÀ vÀhÀn toisiaan, tiedÀthÀn?
    Kuitenkin, kiva tĂ€llainen ehkĂ€ vĂ€hĂ€n pidempi postaus!😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mĂ€ tiedĂ€n ettĂ€ ne muistuttaa aika paljon toisiaan :D Kiitos kommentista 💗

      Poista
  2. *Alkaa kiljumaan huomatessaan kuvan ja perhosen heheh đŸ«°đŸ»*
    MĂ€ en lukenut alkuhöpötyksiĂ€ kunnolla joten... MĂ€ luulin et noi kaikki tĂ€ssĂ€ on yksi kokonainen teksti. 😂 Okei mĂ€ tykkÀÀn eniten nelosesta ja vitosesta. ❤️ NÀÀ sun tekstit muistuttaa aina paljon toisiaan, mutta ÀÀÀ miten nĂ€itĂ€ ei voi olla rakastamatta ❤️đŸ«°đŸ»

    Help me, mĂ€ tunnen nyt itseni hulluksi romantikoksi - siis enemmĂ€n kuin ikinĂ€ đŸ˜¶‍đŸŒ«️😙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *hymyilee* ihana sĂ€ 💗 Joo mĂ€ olen aika huono kirjoittamaan erilaisia tekstejĂ€, koska mun ajatukset nyt on mitĂ€ on :D Kiitos kun kommentoit sun kommentit piristÀÀ aina muru đŸ’—đŸ«¶đŸ»

      Poista
  3. ErÀs lukija...24 huhtikuuta, 2023 05:08

    Ihania, totta kai. Mutta suurin osa oli jotenkin - hmm, samanlaisia keskenÀÀn? Mutta ei nĂ€itĂ€ vaan voi olla rakastamatta <33 Mun lempparit oli ehkĂ€ ensimmĂ€inen ja kuudes - tai ei sittenkÀÀn, eihĂ€n nĂ€iden vĂ€lillĂ€ voi pÀÀttÀÀ! đŸ«°đŸ» Ihania ❤️đŸ„€

    VastaaPoista
  4. Minulla ei ole oikein mitÀÀn asiaa, koska Perho sanoi saman minkÀ minÀ aion sanoa. Eli minÀkÀÀn en lukenut alkuhöpinöitÀ kunnolla ja luulen, ettÀ tÀmÀn on kokainen teksti. Myös minun lemppari on nelonen ja vitonen.
    EipÀ muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sunkin mielipide. Ja kiva ettĂ€ kommentoit đŸ’—đŸ«¶đŸ»

      Poista
  5. ÄÄÄÄ
    Ihania! <3 NÀÀ on sellaisia piristĂ€viĂ€ ja hyvĂ€lle fiilikselle saavia. Niin kauniita ja ihania ettĂ€ tÀÀ kommentti on vaan samojen sanojen hokemista 😅💖

    VastaaPoista
  6. Hljkdjdjkfk mĂ€ rakastan tuota ekaa. Rakastan hyvin paljon. Oikeastii se on tosi tosi hyvĂ€ ❤️❤️ SĂ€ oot hyvĂ€ kirjoittamaan :) Toinenkin hyvĂ€, niin lyhyt ettei siitĂ€ voi oikein sanoa muuta mutta silti hyvĂ€ (vaikka toi perfect-englantisana Ă€rsyttÀÀ :D), kolmas ihan okei ei ehkĂ€ paras, neljĂ€sss... vika kappale tositositosi hyvĂ€ muu ehkĂ€ ihan okei. Viides - joojoojoo hyvĂ€. Paitsi ettĂ€ mĂ€ jĂ€rkytyin tosta lopusta hyvin paljon ja olin ihan eiiiiii. Kuudennen eka kappale on jotenkin vaan aivan upea, tĂ€ydellinen, loppu ihan okei. SeitsemĂ€s liian lyhyt ettĂ€ voisi kehua tai haukkua. Kahdeksannesta mĂ€ en pitĂ€nyt kauheasti - en osaa sanoa, miksi. YhdeksĂ€s joo se on vain kolme sanaa yhdistettynĂ€ mutta se on silti hyvĂ€ :))) Ja viimeinen: tosi tosi tosi hyvĂ€ ja söpö ja linneamainen ja rakastan ❤️❤️❤️❤️❤️

    VastaaPoista
  7. MĂ€ luulin et nÀÀ muodostaa yhtenĂ€isen tarinan ja hĂ€mmennyin suuresti 😭 Mut tosi kivoja, kokonaisuutena tosi toimiva ja tulee jotenkin esteettinen vaikutelma, kuutosesta en niin vĂ€littĂ€nyt, ja haha mĂ€ rakastan sitĂ€ kuinka sĂ€ keksit aina uusia vihreĂ€n sĂ€vyjĂ€ Tarinan Unelmatyypin silmiin :D

    VastaaPoista
  8. NÀÀ on aivan ihanii ja varsinki toi ekaaaa 😍😍<33

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania đŸ«¶đŸ»

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

MissÀ ikinÀ oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale