Pieni

 Hei rakas đŸ€ MĂ€ olen oikeasti yllĂ€ttynyt, ettĂ€ mun blogin luonnoksista löytyy joitain kelvollisiakin luonnoksia. Tai siis mĂ€ ihmettelen, miksi mĂ€ en ole julkaissut nĂ€itĂ€ aiemmin. TĂ€mĂ€kin sĂ€eteksti (joo, taas vaihteeksi…) on kirjoitettu jo helmikuussa :)

Kuva: Pixabay


Ekana löyty verta kylppÀristÀ

Mut sitten pian

me puhuttiinkin jo poliisien kanssa

SiitÀ ettÀ miten mun pikkuveli kuoli

Se teki kai itsarin

poliisit vÀitti

Mut Àiti ei halunnu uskoo


Ne kaikki viikot

Ă€iti itki 

Kasteli koko lattian

eikÀ se itku helpottanut enÀÀ

ikinÀ

Ehkei sitÀ enÀÀ ulospÀin huomaa

mutta iso arpi jÀi,

jos tarkasti osaa katsoa


Ja mÀ osaan

MĂ€ huomaan kaiken

EikÀ se oo aina ihan helppoo

Kyl sÀ ehkÀ tajuut

Kun pitÀÀ kantaa koko maailman vastuu

ja jii Àn ee


MĂ€ oon pieni 

joo joo

Ei kai kukaa kolmetoista vee 

huolehdi toisista tÀllee

paitsi mÀ

Vaikka ei sitÀ kukaan usko

MĂ€ olen kuulemma vain pieni 

Pieni, pieni, pieni

EikÀ kukaan koskaan usko

tai tiedÀ

EttÀ mÀ olen myös jotain paljon


enemmÀn


Kommentit

  1. ErÀs lukija...11 huhtikuuta, 2023 10:08

    MĂ€ en nyt osaa sanoa tĂ€stĂ€ oikein mitÀÀn positiivista tai negatiivista, mutta oli vaan ihan pakko tulla silti tĂ€nne ilmoittamaan, ettĂ€ oon lukenut tĂ€n. 🙈 Okei - ei ihan sun parhaita, mutta olihan tÀÀ hyvĂ€!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, mĂ€ arvostan sitĂ€ ettĂ€ tulet ilmoittamaan vaikka vain tuonkin 💗 Ihanaa, ettĂ€ sĂ€ kommentoit <3 Ja enköhĂ€n mĂ€ tĂ€stĂ€kin kommentista jotain saanut irti 😉

      Poista
  2. TÄÄ ON IHANA, LOISTAVA, KAUNIS 💖 ...hmm oon huono keksimÀÀn adjektiiveja...
    Linnea, sĂ€ et tajua miten paljon mĂ€ rakastan tĂ€tĂ€, en mĂ€ osaa selittÀÀ. TÀÀ muistuttaa Esterin sĂ€etekstejĂ€ jollain tavalla, mutta on samalla niin linneamainen ja aivan superihana, lempipostausten joukkoon tÀÀ nousee, ihan totta, vaikka olisin ainoa joka sitĂ€ mieltĂ€ on ❤️‍đŸ©č❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Perho, voi Perho ihanainen 💗 Ihana sĂ€ <3

      Poista
  3. Mua hĂ€iritsee sana itsari kaikissa yhteyksissĂ€ niin paljon et se melkeen pilas tĂ€nkin apua 😭 Ei onneks kuitenkaan ihan onnistunut, tÀÀ on mahtava. EhkĂ€ tĂ€ssĂ€ jÀÀ vĂ€hĂ€n liian moni asia kertomatta alussa, mut kokonaisuutena tosi hyvĂ€.

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania đŸ«¶đŸ»

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

MissÀ ikinÀ oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale