My mind

 Moi <3 Tänään mä päätin vain postata jotain ja kirjoitin taas tällaisen ystäväkirjapostauksen. Voitte vaikka vertailla tätä ja sitä mun ekaa postausta keskenään :D

Kuva: Pixabay


Nimi: Linnea

Lempinimi: Täällä netissä Lintu ja Lini. Koulu- ja treenikavereiden kanssa Limberi :) 

Ikä: 13 vuotta fyysisesti

Perhe: äiti, isä ja 11-vuotias pikkuveli

Harrastukset: ohjatusti taitoluistelu, omatoimisesti bloggaaminen ja kirjoittaminen

Lempiväri(t): vaaleanpunainen, vaaleansininen, tumma violetti ja hopea

Lempisana(t): sointu, pergamentti ja kaste

Lempibiisi(t): Vaihtelee todella paljon, mutta tällä hetkellä pari sellaista luukutusbiisiä ovat 2:02, Tää tunne, Let Me Down Slowly, Let Her Go ja Runaway

Lempikirja(t): Ihana tyttö, Tähtiin kirjoitettu virhe (eli The Fault In Our Stars) ja Yksi

Lempituoksu(t): kevät (hihi tämä vaihtelee sen mukaan mikä vuodenaika sattuu olemaan 😅), yksi ihminen (…) ja joulukuusi

Unelmani: parantaa maailmaa ja päästä Islantiin (+ totta kai ne yksityisemmät unelmat)


Mitä haluan tehdä tulevaisuudessa? En ole kovin varma vielä, mutta ainakin johonkin hyvään lukioon olisi kiva päästä. Lisäksi mä haluaisin luistella sellaisessa ns. MM-tason joukkueessa.

Millainen on luonteeni? Olen iloinen ja nauravainen. Toisaalta olen myös herkkä, empaattinen ja haaveilija. 

Mitä rakastan? Ystäviä, luistelua, musiikkia, öitä, haleja ja kirjoittamista.

Mitä pelkään? Käärmeitä, kuolemaa ja yksin jäämistä.

Mistä pidän itsessäni? Mun silmistä, tilannetajusta ja empaattisuudesta

Mitä sanoisin 7-vuotiaalle itselleni? Usko pois, sä pääset vielä yläkouluun. Muista, että mikään ei ole ikuista. Opi päästämään irti. Tärkeimpänä kuitenkin on oppia, että sä olet täydellinen. Älä kuuntele muita! (Tai no kuuntele, mutta älä kaikessa :D)

Entäpä itsellesi vuoden päästä? Älä unohda ikinä kaikkea tätä taakse jäänyttä. 

Kenet haluaisin elämääni? Mun entisen parhaan kaverin

Mitä haluaisin sanoa jollekin? ”Rakastan sua”

Mikä on lause tms., jota rakastan ja se kuvaa itseäni? 

Mitä mustempi taivas, sitä kirkkaammat tähdet 💫


Kumpi? 

Musta vai valkoinen?  valkoinen

Ilta vai aamu? ilta

Rakkaus vai ystävyys? ystäviäkin voi rakastaa, mutta riippuu tilanteesta

Menneisyys vai tulevaisuus? menneisyys

Ajatusten luku vai näkymättömyys? ajatusten luku

Kaiutin vai kuulokkeet? kuulokkeet (Airpodsit <3)

Alec Benjamin vai Taylor Swift? tällä hetkellä Alec Benjamin

Blogger vai Blogaaja? Blogger :D

Pieni kaveriporukka vai iso kaveriporukka? riippuu tilanteesta, mutta yleisesti pieni



Kommentit

  1. Ihana postaus, ihanaa kuulla ihmisistä lisää. <3 Ps. Mä olisin vastannut noihin kumpi-juttuihin NYT täsmälleen samalla tavalla. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus 💖

    Ja hei, meillä on tällä hetkellä samat tehokuuntelussa-jut-nyt-biisit :D

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva oppia tuntemaan sua paremmin. 😃 Ei olla kovin samanlaisia, mutta jonkin verran samaa löytyy.

    VastaaPoista
  4. - "13 vuotta fyysisesti" oletko sä vampyyri vai ootko varastanut jonkun muun ruumiin
    - Aaaa kiitos nyt mun päässä soi ikuisesti Let Me Down Slowly :)
    - Uuu mä oon lukenut noi kaikki kirjat (on muuten hyviä ja ERITTÄIN ABSOLUUTTISEN LINNEAMAISIA)
    - "yksi ihminen (...)" Lini sä olet niin huomaamaton vau kenestäköhän puhut
    - "mitä mustempi taivas, sitä kirkkaammat tähdet" edelleen erittäin linneamaista :))

    Oikeesti tosi kiva, tällaiset rennommat postaukset on hyvää vaihtelua 💙

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale