Mun vaaleanpunainen sydän

 Hei muru 💕 Mulla oli jo muutamia postauksia valmiina, mutta halusin julkaista tämän. Vaihteeksi romantiikkaa… Noh, teki mieli vaan julkaista jotakin tosi pinkkiä :D

Kuva: Pixabay


Viiden kuukauden ajan

mä tuijottelin häntä aina

ja kyllästymättä.

Ajattelin kuinka kaunis,

se tyttö oli.

En mä ymmärtänyt,

miten jonkun hiukset

ja tissit + perse voi näyttää noin kauniilta.


Joka ilta

mä haaveilin hänestä.

Unelmoin,

millaista olisi nukahtaa hänen syliinsä.

Se olis varmasti ihanaa

maailman ihaninta.

Yleensä mä nukahdin kuvitellen

itseni hänen syliinsä

ja hymyilin. 


Mä katselin häntä 

ja hukuin johonkin

hattaraan varmaan. 

Sellaseen ihan vaaleanpunaiseen,

josta ei meinaa näkyä läpi.

Mut takas asiaan.

Kun mä katsoin häntä, 

mua sattui.


Se sattui, kun hän

ei nähnyt mua. 

Ainakin siltä musta tuntu


välillä mä kyllä olin varmaan tuhatprosenttisen varma

että se tykkää musta,

ääks apua.

Mut sitten 

niinä toisina päivinä

mä itkin koko päivän,

kun tiesin

ettei sitä kiinnosta

mä.


Joka päivä

mä kirjoitin mun päiväkirjan täyteen sanoja, 

jotka liittyivät häneen.

Se on söpö

Se on ihana

Se on kaunis

Se on täydellinen. 


Sillon viiden kuukauden kuluttua

mä en enää jaksanut.

Ja päätin tehdä jotain

minä

avasin snäpin

Ja etsin sieltä hänen nimensä. 

Kirjoitin chattiin varovasti

tykkään susta.

Kumitin sen pois ainakin kakskyt kertaa

mutta sitten

mä lähetin sen.

Enkä mä edes tiennyt,

olisko tämäkin taas hetero. 


Mut ei ollu.

Hänkin tykkäs musta

ja se oli mun elämän paras kokemus.

Meidän rakkaudesta

tuli todellakin jotakin suurta

Sellaista,

mitä ei kenenkään sydän oikeasti käsitä. 

Mun koko elämästä

tuli pelkkää hattaraa.

Sellaista pinkkiä ja pehmeää

jotai sokerikiteitä.


Kun hän tuli

ja pelasti mun elämän sellasella teipillä.

Enkä mä tietenkään tarkota kirjaimellisesti

mut se korjas mun sydämen

Sen sydämen, joka oli ollut jo rikki vähän aikaa. 

Mun sydämestä tuli vihdoin kokonainen. 


Kommentit

  1. Wou, tykkään - tai ei sittenkään, rakastan! Tää oli jotenkin tosi söpö, kaunis, ihana, pinkki suloinen, hattarainen, ja vaaleanpunainen! 💞 Mun sanat ei osaa nyt kuvailla tätä järkevästi, mutta ehkä sä tajusit? 👀 Joo... ihana hattarapläjäys! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajusin tietysti <3 Ihana kommentti ja ihana sä 💗

      Poista
  2. Moi! Olen uusi kommentoija sun blogissasi, mutta halusin vaan tulla kertomaan, että pidin tästä tosi paljon! Rakastan tötä "pinkkiä tunnelmaa" ja jopa tuota postauksen kuvaakin 💕 kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Saippuapullo :) Ihanaa kun sä kommentoit 💕 Ja ihanaa että pidit <33

      Poista
  3. Tosi ihana, vaikka mä en pystykään samaistumaan tähän. Silti mä rakastan tätä.

    VastaaPoista
  4. Hmm. Mä en osaa sanoa. :) Ehkä vähän perus, tai tässä ei ollut mitään sellaista erikoista - tai sitten multa löytyy liikaa just tällaisia tekstejä mun Docsin ja vihkojen kätköistä :D Ei mitään valitettavaa kuitenkaan, hyvä teksti 💕

    VastaaPoista
  5. Anteeksi nyt, Lini, mutta sä et mitenkään saa "ja tissit + perse voi näyttää noin kauniilta" kuulostamaan tyylikkäältä :D

    Okeisiis. Romanttinen, perus linimäinen, ehkä puhekielen ja kirjakielen sekoittuminen vähän häiritsi, mutta ei suuremmin valitettavaa. Aika kiva :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale