Mä halusin rakkautta

Moi ja tervetuloa 💙 Tänään tällainen lyhyt joku pätkä :) 

Kuva: Pixabay


Mun sisältä on revitty palanen. Ehkä sellainen osa, joka on vaikeaa saada takaisin – lähes mahdotonta. Vaikka mä yrittäisin kurkottaa, en yllä sinne. Palanen nimeltä rakastuminen. Olo on maailman tyhjin. Häneen katsominen ei enää saa aikaan perhosia. Ei enää sellaista pientä hymyä pilvilinnoista. 

Kun mä katson häneen, näen vain sellaisen hyvän kaverin. Edelleen mä rakastan häntä, mutta se on varmaan vain ystävyyttä. En näe sellaista samanlaista kaunista ja upeaa tyttöä. On vain tyttö. Kunpa mä saisin vielä rakastaa sitä. Mä haluaisin saada tuntea vielä sen rakkauden. 

Ennen mä olin niin varma, että meidän rakkaus olisi molemminpuoleista. Kaikki ne sydämet. Kaikki ne tunteet. Ei se kuitenkaan taida olla. Kai hän halusi vain hyvää ystävyyttä. Mä halusin rakkautta. 

Mä sain rakkauden tunteen, mutta nyt mä olen kadottanut sen. Olisi kiva saada vielä tuntea se – tuplana. Nukahtaa ajatukseen siitä rakkaasta, tuntea ne perhoset, olla rento ja jännittynyt samaan aikaan. Olla rakastunut. 

Kommentit

  1. Komppaan ja matkin Perhoa :) Tää on vähän sellainen teksti, josta mä en keksi muuta sanottavaa kuin että jookylläaivanihana. Mä vaan yksinkertaisesti rakastan sun kirjoitustyyliä! 💙

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. <33 (okei pakko mainita, että jostain syystä tämä kommentti sai mut tosi hyvälle mielelle)

      Poista
  3. Ihana ja samalla niin surullisen kaunis. Mulla ei taida olla muuta sanottavaa, vaikka haluisin, että tää kommentti olis pidempi. IHANA vielä kerran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule, tämä kommentti riittää ihan hyvin. Ihanaa kun kommentoit 💙

      Poista
  4. Tosi kauniisti ja samaistuttavasti kirjoitettuja tunteita, ihana <3

    VastaaPoista
  5. Tositosi hyvä, en mä keksi tästä muuta sanottavaa haha 💚

    VastaaPoista
  6. Äh tää on sillee nii kaunisss <33 Mä Linnea rakastan sun kirjotuksii oikeesti 😂<33

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale