Hän oli jo hetken mun

 Moiksuu <3 Tämä on joku mun vanha teksti, jonka mä löysin mun vihkosta. Ihan kiva teksti :D Ja jooh, nyt loppui inspiraatio alkuhöpinöiden kirjoittamiseen. Toivottavasti pidät ja kommentoit. Jos et keksi kommentoitavaa niin kerro vaikka miten sun päivä meni. Mua kiinnostaa kuulla 🫶🏻

Kuva: Pixabay


Muistan varmasti aina sen kerran, kun rakastuin ensimmäistä kertaa. Se oli maailman paras tunne. Hänen silmänsä olivat oliivinvihreät ja ehkä kauneimmat silmät, mitkä olin koskaan nähnyt – puhumattakaan hänen vartalon muodoistaan. Se täydellinen lantio ja upeat rinnat. Hänen kehonsa ei ollut huippumallin, mutta rakastin sitä. Siinä oli ainakin pehmeyttä.

Edelleen voin haistaa hänen tuoksunsa. Sen lempeän hajuveden hajun, johon en taatusti kyllästyisi ikinä. Hento orvokki on ehdottomasti maailman paras tuoksu. Sitä oli ihanaa hengitellä hänen vierellään. 

Muistan, kuinka nojasin häneen ja tunsin hänen lämpönsä ja pehmeytensä. Hän silitti selkääni ja kuiskasi, kuinka rakastaa. 

Me olimme kuitenkin ystäviä – parhaita ystäviä. Minä rakastuin häneen, mutta en kertonut siitä hänelle. Niinpä hän rakastui siihen poikaan, jolla oli se kihara tukka ja ruskeat silmät. Sen jälkeen hän ei enää muusta puhunutkaan. Tilaisuuteni oli menetetty. Ei tulisi enää minua ja häntä.

Kommentit

  1. Mua alkaa pikku hiljaa ärsyttää, että mä en ikinä osaa sanoa mitään sun teksteistä - muuta kuin että tääkin oli ihanaihanaihana! 🩷 Tässä oli jotenkin pehmeä kirjoitustyyli, joka sopi tähän täydellisesti. KAIKKI tässä oli niin kaunista ja yhtenäistä, etten mä osaa eritellä mitään ihmeellistä - tää oli vaan täydellinen. JA HETKINEN NYT, tääkö oli "joku sun vanha teksti"? Älä please oo liian vaatimaton - tää nousee mun lempipostausten joukkoon :33

    VastaaPoista
  2. Joku asia tässä oli, mistä mä en pitänyt, mutta silti mä pidin tästä haha :D Söpö, linneamainen, SURULLINEN YYHYY (mikä mua vaivaa?), ja öö hyvä teksti 💕💕

    VastaaPoista
  3. Tää suuri linneamaisuuden maratoni varmaan vielä koituu mun kohtaloksi :D Aika ihana, ei erotu kauheasti sun muiden romanttisten tekstien joukosta, turhan suora kerronta. Arvosana, hmmm, 8-?

    VastaaPoista
  4. Lyhyt ja ytimekäs <33 Tykkään 😍

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale