Entä jos…

 Moiksuu! 💕 Joo tämä ei ole mikään paras teksti. Ei lähellekään. Oikeastaan ihan kauhea 😂 Ja en mä edes tiedä, miksi mä julkaisen tämän. Varmaan ehdin poistamaan ennen kuin sä ehdit lukemaan tätä… No, tässä tämä kuitenkin vielä on, joten aloita vain lukeminen :)

Kuva: Pixabay


Entä jos…

mä rakastan sua

olen rakastanut alusta asti


Entä jos…

sä olet ainoa ihminen, kenestä mä välitän

välitän ihan järkyttävän paljon


Entä jos…

mä haluaisin tehdä sille jotain

viedä tätä juttua vähän pidemmälle


Entä jos…

sä suostuisit

sitten se olisi varmaan kivaa molemmille


Entä jos…

niin tapahtuisi aivan oikeasti

mä en kestäisi


Entä jos…

mä sitten hukkuisin

onnellisuuteen


Entä jos…

mun elämä muuttuisi sitten radikaalisti

tulisi jotakin uutta


Entä jos…

se ei olisi enää pelkkää unelmaa

jotain tavoittamatonta


Entä jos…

se olisikin totta

niin totta kuin olla voi. 


Kommentit

  1. Hmm... idea on ehkä liian käytetty, ja toteutuksesta puuttui mun mielestä jotain - siis jotain sellaista, mikä olisi saanut kiinnostumaan tästä. Ei tää nyt ihan kauhea ole, mutta tästä puuttui se sellainen... koukku? Joku pieni säe, joka olisi pistänyt erityisesti silmään? Ei-vitsi-miten-linskamaista-kohta? Tällä kertaa ei iskenyt, mutta mä olen hyvin pettynyt, jos sä poistat tän! 🤍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ymmärrän tosi hyvin. Kiitos kommentista 💗

      Poista
  2. Okei, MÄ TYKKÄSIN. Et varmana poista tätä :00 Siis aivan ihana, ja jotenki sopii muhun silleen xd

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Pakko sanoa että tällaisesta kommentista on vähän vaikea tulkita mitä tarkoittaa, mutta kiitos kuitenkin 💗

      Poista
  4. Aika samaa mieltä kuin Eräs lukija, mutta mä jotenkin myös onnistuin pitämään tästä. Vähän estermäinen, se käyttää joskus tollaista toistoa :D Mun mielestä tuossa entä jos jälkeen ei olis pitänyt olla kolmea pistettä, mutta en mä tiedä. Ei tää oo huono, ei ollenkaan 💕

    VastaaPoista
  5. ANNI VARASTAA TAAS MUN KOMMENTIN, ANNI LOPETA. Ilkeää. Joka tapauksessa ihan kiva teksti, mut vähän sellainen pikkusievä, et se ei erotu joukosta. Toisto on neutraali, ei hyvä eikä huono, ei se ehkä tähän kauheasti lisää tuo.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale