Snap, snap, snap

 Heyy <3 Tänään taas vaihteeksi lyhyt tekstinpätkä. Mä pyydän jo etukäteen anteeksi ja yritän saada seuraavaan postaukseen jotain vähän pidempää kuin 113 sanaa 🥹 

Kuva: Pixabay
Muokannut: Minä Snapchatilla


Mä lähetin sille snäpin. Siis sille. Sille yhelle. Ja arvaa mitä! Se avas sen heti. Joo, sä et tajua jos et tajua. Mut jos sä tajuat, niin sä tajuat. Snäppikulttuuri on vähän jännä. 

Mutta kuitenkin. Se avas sen snäpin heti ja mä tietenkin kiljuin mun tyynyn sisälle. Ihan kohta se vastasi mulle ja sen snapscore oli kasvanut vain kahdella. Eli siis omfg, tai jotain. 

Tunnin päästä mä sitten avasin sen snäpin, koska silloin oli sopivaa avata se. Ja se oli lähettänyt mulle naamakuvan. Jossa se poseeras ihan helvetin söpösti. Ja sitten mä rohkaistuin. 

Otin kuvan itsestäni sillä blue bf face -filtterillä, eli sillä missä on niitä perhosia. Sitten mä kirjoitin siihen snappiin, että moi <3

Kommentit

  1. Ihan kiva... ei mun makuun, mutta olihan tässä aika söpö idea. 🫶🏻 Ja jos saan pilkunviilata, niin miten ois tohon kuvan alle 'Muokannut' eikä 'Muikannut'? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos kun huomautit. Mä korjasin sen 😅 Ja kiitos muutenkin ihanasta kommentista ❤️

      Poista
  2. Okei ainut syy, miksi mä en pidä tästä, on varmasti mun Snapchat-vastainen asenne. :) Ja älä ala jauhamaan mitään lataa-snäppi-lataa-snäppi, koska mä en lataa sitä PISTE. Mutta muuten. Tosi hyvä, ja tässä näkyi taas se sun ihana kirjoitustyyli joka on kadehdittavan sunlainen ja öö mä pidin tästä ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tiedän, että sä inhoat snäppiä etkä aio ladata sitä. Mä en edes ajatellut käskeä sua lataamaan sitä :) Olivia on kuitenkin eri asia muista se 🥹 Kiitos kuitenkin kommentista murunen 💙

      Poista
  3. Hahah mä tiiän tän tunteen erittäin hyvin 😂🙈❤️✨

    VastaaPoista
  4. Lolski jotenkin mulla on aivan liian selkeä mielikuva siitä, mistä tää teksti kertoo... Joka tapauksessa, tässä ei ollut mitään huonoa. Ihanalla tyylillä kirjoitettu ja tosi linimäinen 💙 Olskan kannattaisi kyllä ladata snäppi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah 😂 Ja kyllä, Olivian pitäisi ladata snäppi.

      Poista
    2. MÄ KUULEN TEIDÄT JA EI.

      Hyvä teksti, romantikko-Linnea näkyy (tosin muunlaisia Linneoita on aika vähän olemassa) ja hmm kenestähän tää vois kertoa en kyllä yhtään tiedä :)

      Poista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale