Älä luota mihinkään – varsinkaan rakkauteen

 Hellouu! Ja tervetuloa mun blogin toiseen säetekstiin ikinä. Tämän alkuperäinen versio on joskus joulukuussa kirjoitettu, mutta mä vähän parantelin tätä. Ja hei jos sä kommentoit, niin olisi ihana kuulla miten sun päivä on mennyt 🖤 

Kuva: Pixabay


Sen pitäis olla ihanaa

sen pitäis olla kaunista

Jotain kuin unelmaa

sellasta pehmeetä pilvenhattaraa,

johon vain voi hukkua


Ja olihan se aluks

kun mä hukuin 

rakkauteen

Mutta sitten alkoi muuttua ne asiat

Se oli kyl komee

 ja aika ihana

mut jotai outoo siinä oli

Mä en tiennyt

et oliko tää nyt sitä

rakkautta


Niin se asia

olikin jotain pimeää ja noloo

eikä yhtään hienoo

Mua alko pelottaan

enkä mä varmaan enää

koskaan

pysty luottaan


Se asia

nimeltään rakkaus

Kommentit

  1. Tää loppui mun mielestä liian nopeasti, mutta muuten loistava! 💖

    Hmm mä en tiedä mitä mä tässä pelkään, koska mua ei haittais että sä kieltäytyisit.. No.. haluaisitko sä linkinvaihtoon, tai ehkö edes joskus lähiaikoina? <3

    Ja joo hmm mun päivä on mennyt ihan hyvin. Btw istun nyt vessassa.. 😂

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista murunen 💕 Ja linkinvaihto. Haluan, haluan, haluan <3 Mun on jo pitkään pitänyt kysyä sulta samaa. Lisään sut heti – jos se siis sulle käy ❤️‍🩹

      Poista
    2. Oi niinniinniin ihanaa ❤️ Mäkin lisään sut pian 🥰🦋

      Poista
  2. Hmmmmmm... joo. Tavallaan mä tykkäsin tästä - varsinkin ideasta - mutta jotenkin mä en päässyt tähän sisälle. Siis joo, olihan tää aika hyvä, mutta noi sanat tuntu olevan mun päässä jotenkin... hirveän kaukana toisistaan, että tää ei jotenkin ollut ihan yhtenäinen. Älä kysy, musta tuntuu etten mä osannut lukea tätä niin kuin se oli tarkoitettu! 😂🫰🏻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon 😘❤️ Mä arvostan sun palautetta sataprosenttisesti <3

      Poista
  3. Vau. Tää on hyvä. Hyvä asia 1: säeteksti. Säetekstit on parhaita. Hyvä asia 2: nää sanat on just sopivia tähän. Hyvä asia 3: pituuskin on oikein hyvä. Hyvä asia 4: öö mä vaan pidin tästä :D Aika sellainen perusteksti, ei hirveen erityinen, mutta silti tosi hyvä ❤️

    VastaaPoista
  4. Uuuuuuuuu tää kertoo muuten TARINAN. Toiseksi vika kappale on paras, mä tykkään tästä erittäin todella paljon :))))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale