Hymytyttö

 Moiksuu 🫶🏻 Tänään mä päätin julkaista tällaisen erittäin lyhyen tekstinpätkän, jota mä olen jo pitkään suunnitellut. Mä itse asiassa ajattelin tehdä tästä kirjan. Joten jos sellainen tulee, niin tässä vähän sneak peakia siihen 😉 

Kuva: Pixabay


Mä hymyilen jokaiselle vastaantulijalle mun kaunista hymyä. Niin että he saavat nähdä mun hymykuopat. Osa hymyilee takaisin, mutta suurin osa ei. Se tuntuu pahalta. Ei ole kivaa, kun aikuiset katsovat pientä punaposkista tyttöä vinoon. Se ei kuitenkaan ole edes pahinta, vaan se että jotkut ignooraavat minut kokonaan. He selvästi näkevät minut, mutta eivät edes vilkaise minuun päin. Aivan kuin he eivät haluaisi edes hiukkasen parempaa mieltä. Se on kamalaa, sillä enhän minä pahaa tarkoita. 

Kukaan ei välitä minusta. Eivät tutut tai tuntemattomat. Kukaan ei huomaa, kuinka rikki olen sisältä. Yhtä rikki kuin se lasimalja, joka putosi lattialle. Olen särkynyt moneen palaseen, eikä yksikään niistä ole omani.

Mä olen rikki, mutta silti mä hymyilen. Välillä epätoivoisesti, mutta hymy se silti on. 

Kommentit

  1. Vouuu kaunis! 💜 Musta tuntuu kyllä et tää aihe on aika käytetty, tai siis tää tuntuu jotenkin laimealta... Mutta tee tästä ihmeessä kirja, täähän oli vaan esimakua siihen ja ei esimaun kuulukaan olla kaiken paljastava. :)

    VastaaPoista
  2. Joo, samaa mieltä Perhon kanssa. Ei ihan muuten sytyttänyt, mutta toi vika kappale on kyl tosi kaunis 💜 Ja täähän on se mistä sain kesällä kilometrin mittaset selostukset, vai? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä tämä on juuri se :D Ja kiitos murunen ❤️

      Poista
  3. Öö Linnea mitäää, tää on aivan upea 🤍🤍 Oikeesti mitä nää Perho ja Fic selittää, aivan ihana eikä yhtään laimea tai yhtään mitään muutakaan. :) Mä vaan rakastin tätä. Ei mitään negatiivista sanottavaa. Jokainen lause - täydellistä. Olen puhunut. ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi rakas, voi rakas 🖤 Tää kommentti veti mut sanattomaksi ja jos mulla olis ollu vähän vielä erilainen fiilis, olisin alkanut itkemään. Voi kultapieni mä en vaan kestä. Rakastan sua 🫶🏻❤️

      Poista
  4. Tää tuntuu jotenkin vaihtavan tyyliä välissä? Ekaksi se on siitä, et ihmiset ei halua huomata iloa, ja sit taas se, et kukaan ei välitä päähenkilöstä. Vika kappale vähän yhdistää niitä, mut ne tuntuu silti vähän toisistaan erillisiltä. Ja mä olen samaa mieltä Fiken kanssa, se vika kappale on loistava :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Ihanaa jos kommentoit <3 En pakota, mutta kommentit ovat aina superihania 🫶🏻

Suosituimmat postaukset:

Kuulumisii

Missä ikinä oletkaan (osat 1 ja 2)

Kuin lumihiutale